מרסלו: "התאמנו לקראת הגמר ורונאלדו אמר 'אני עוזב'"

כריסטיאנו רונאלדו, מרסלו
כריסטיאנו רונאלדו, מרסלו | Gettyimages

המגן חשף בראיון בברזיל שעוד לפני גמר ליגת האלופות נגד ליברפול, נודע לו שחברו הטוב מתכוון לעזוב את ריאל מדריד : "הייתי צריך לשקר". לגבי איחוד ביובנטוס ענה: "מועדון גדול, אבל יש לי חוזה במדריד"

(גודל טקסט)

העזיבה של כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד ליובנטוס בקיץ האחרון הפתיע רבים בעולם הכדורגל, אך מסתבר שהיו כאלה שידעו עליו מוקדם יותר. המגן השמאלי של אלופת אירופה וחברו הטוב של הפורטוגלי, מרסלו, סיפר בראיון בברזיל שהדבר נודע לו קצת לפני גמר ליגת האלופות האחרון.

"לעזאזל, התאמנו לקראת הגמר והוא אמר לי: 'אני עוזב'", סיפר מרסלו והמראיינת טטיאנה מנטובאני הופתעה ושאלה: "הוא אמר לך את זה לפני הגמר? בינתיים שיקרת", והברזילאי נאלץ להודות: "כן, הייתי צריך לשקר".

כזכור, זמן קצר אחרי שריקת הסיום בגמר ליגת האלופות בקייב, בו ריאל מדריד ניצחה 1:3 את ליברפול, הטיל רונאלדו פצצה כשאמר: "היה נחמד לשחק בריאל מדריד. אני רוצה להודות לכל האוהדים. בעוד כמה ימים אסביר את הכל". ואכן, כחודש וחצי לאחר מכן, הפורטוגלי עבר ליובנטוס.

מרסלו אגב, נקשר לא מעט במהלך השנה האחרונה כמועמד להצטרף ליובנטוס, אך דאג להכחיש את השמועות. הברזילאי , שמעמדו בבירת ספרד פחות לאחרונה תחת סנטיאגו סולארי, נשאל בהמשך הראיון לגבי איחוד עם חברו הטוב בגברת הזקנה וענה שמדובר "במועדון גדול, אבל יש לי חוזה בריאל מדריד".


מרסלו ורונאלדו מספר ימים לפני הגמר. הפורטוגלי הפתיע (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי