תעלומה: מדוע בואטנג לא מקבל דקות משחק בברצלונה?

קווין פרינס בואטנג
קווין פרינס בואטנג | Gettyimages

שחקן ההתקפה שהגיע בחודש ינואר כדי לשמש כגיבוי להתקפה, לא שותף אצל האלופה מאז ההפסד לסביליה בגביע. בתקשורת הספרדית נטען כי הוא סובל מפציעה, אך קשה לקבל את ההסבר כיוון שהגנאי נכלל באופן קבוע בסגל

(גודל טקסט)
בעיתון "מארקה" פורסם שקווין פרינס בואטנג הוקפא על ספסל ברצלונה מאז נרכש על ידי הקבוצה באופן די מוזר מססואולו. הוא שיחק רק במשחק הראשון, יומיים אחרי בואו ב-27 דקות בלבד בהפסד בגביע המלך נגד סביליה 2:0. מאז הוא לא שותף בחמישה משחקים ונעלם אי שם בספסל של האלופה הספרדית. בקבוצה תוהים בקול בשקט מדוע ארנסטו ואלוורדה לא מעניק הזדמנות אמיתית לשחקן ההתקפה הגנאי אשר היה אמור למלא את מקומו של מוניר אל-חדאדי ולשמש כגיבוי ללואיס סוארס.


ואוולרדה ששילב את בואטנג בצורה מפתיעה ב-23 בינואר ואמר אחרי המשחק: "זה היה סיכון שהייתי חייב לקחת", אבל הוא לא שיתף אותו יותר לדקה מול ג'ירונה, בגומלין נגד סביליה, ולנסיה, בקלאסיקו נגד ריאל מדריד ומול אתלטיק בילבאו.



ארנסטו ואלוורדה הביא את בואטנג בינואר, אך לא נותן לו הזמנות בליגה (Gettyimages)


בואטנג ידע מראש שהוא הגיע כשחקן גיבוי, אבל גם שחקנים בקבוצה לא מבינים למה הוא לא מקבל הזדמנות נוספת כאשר הקבוצה סיימה פעמיים בתיקו 1:1 מול ריאל מדריד בגביע המלך ובילבאו 0:0 ונזקקה לחלוצים לכבוש. הכדורגלן אותו החליף בואטנג, מוניר אל-חדאדי כן קיבל דקות במשחק הראשון של בארסה העונה נגד בילבאו אשר הסתיים בתיקו 1:1. ואלוורדה שלח למגרש את אל-חדאדי שנכנס רק בדקה ה-80 והצליח להשוות. ייתכן שואלוורדה ייזכר בבואטנג במשחק הקרוב מול ויאדוליד כשברצלונה תהיה לפני המשחק באלופות נגד ליון שבוע הבא ותרצה לתת לשחקני הרכב שונים לנוח.



בתוכנית טלוויזיה בספרד נאמר שבואטנג סובל מבעיות בברכיים והוא לא יכול לשחק 5-6 משחקים רצופים, אך הטיעון הזה תמוה מאוד בשל העובדה שבואטנג כן נרשם לסגל של קבוצתו במשחקים האחרונים.



קווין פרינס בואטנג. יקבל הזדמנות ראשונה בליגה נגד ויאדוליד? (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי