ברצלונה מסרבת לשדרג את חוזהו של ראקיטיץ', שעשוי לעזוב

איבן ראקיטיץ'
איבן ראקיטיץ' | Gettyimages

בספרד פורסם שהקרואטי ישמח להאריך בקבוצה את חוזהו שיסתיים בקיץ 2021, אך בארסה מצידה הודיעה לו שלא יקבל העלאה בשכרו. צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן כבר הביעו עניין בקשר

(גודל טקסט)
איבן ראקיטיץ' הוא אומנם אחד השחקנים החשובים בברצלונה, אבל לפי דיווח ב"ספורט" הקטלאני הבוקר (רביעי) ייתכן שהקרואטי יעזוב את המועדון בסוף העונה למרות רצונו להישאר. הדבר נובע מכך שהקשר רוצה להאריך את חוזהו שיסתיים ביוני 2021, אך רוצה גם שדרוג בשכרו. בבארסה מנגד, לא ממהרים לוותר עליו, אבל מוכנים להשאיר אותו בתנאים שלהם.


ראקיטיץ' מעולם לא הסתיר את רצונו להישאר בברצלונה, כשהוא מרגיש נוח לא רק בקבוצה אלא נהנה גם בעיר עצמה, אך על פי הדיווח, המצב עלול להיות מתוח בשבועות הקרובים לאחר שצ'לסי, מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן הביעו בו עניין. כתוצאה מכך, ניסה הקשר הקרואטי ללחוץ על ג'וזפ מריה ברתומאו, נשיא בארסה, להאריך את חוזהו כבר עכשיו ולסיים את הסאגה, זאת למרות שנאמר כבר בקיץ על ידי הנהלת הקבוצה כי שכרו לא ישודרג. נדמה שאם הנשיא נמנע מלהתערב בעניין עד כה, כנראה שנאמר לו על ידי המנהלים המקצועיים, פפ סגורה ואריק אבידל, שראקיטיץ' אינו שווה את המאמץ.


כזכור, בקיץ האחרון קיבלה ברצלונה הצעה בגובה 90 מיליון יורו מפריז סן ז'רמן עבור ראקיטיץ', שסירב לעבור לאלופת צרפת. כעת, כשעתידו לוט בערפל, ייתכן שבארסה תסכים למכור אותו בגלל רכישתו של פרנקי דה יונג ההולנדי, שאמור למלא את החלל במקרה שהקרואטי יעזוב. אל אף היותו אחד השחקנים עם מספר הדקות הגבוה העונה בקבוצה (1823), ולמרות שהמאמן ארנסטו ואלוורדה עשוי ללחוץ כדי להשאירו, נראה כי שילוב של הצעה עם שכר גבוה מאחת מאריות היבשת, ביחד עם הרצון של אלופת ספרד לגייס 65 מיליון יורו עבורו, יקטינו את סיכוייו של הקשר להישאר בקטלוניה בעונה הבאה.


SPORT | Une du 13 février

STOP RAKITIC

• Le département sportif n'a pas prévu d'améliorer le contrat du croate malgré ses demandes.

• Le joueur veut continuer, mais il accumule l'intérêt de plusieurs clubs de premier niveau et son avenir est ouvert. pic.twitter.com/65CgAySk6b

— Barça France (@FranceFCB) 13 בפברואר 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי