ואלוורדה: "עונה רביעית? בשביל זה צריך לזכות במשהו גדול"

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | Gettyimages

מאמן ברצלונה ככל הנראה רמז שזכייה בליגת האלופות היא מטרה מובהקת אם ברצונו שהאופציה בחוזהו החדש תמומש. סוארס עשוי לנוח מול ויארדוליד (21:45)

(גודל טקסט)
ברצלונה תשחק הערב (שבת, 21:45) בקאמפ נואו נגד ויאדוליד במטרה לרשום ניצחון ראשון בכל המסגרות אחרי שלוש תוצאות תיקו, אבל למרות הירידה ביכולת בתקשורת המקומית מדווחים על אווירה טובה במועדון אחרי שהמאמן ארנסטו ואלוורדה האריך את חוזהו בשנה נוספת.


ואלוורדה ימשיך לפחות עד קיץ 2020 אם הכל עד אז יתנהל כשורה ובחוזהו החדש ישנה גם אופציה לעונה רביעית, אבל כשנשאל על כך רמז ואלוורדה שהפעת האופציה תלויה גם בזכייה בליגת האלופות: "בשביל לקבל עונה רביעית בברצלונה, צריך לזכות במשהו גדול".


על הארכת החוזה אמר: "ההחלטה הייתה קלה. יש הרמוניה בקבוצה, האווירה בחדר ההלבשה מצוינת ולכן לא הייתה לי בעיה להחליט". ברצלונה לחצה עליו לחתום במהרה כדי לפתוח בהכנות לעונה הבאה והארכת החוזה הייתה די צפויה לאחר שנשיא ברצלונה ג'וזף ברטומאו התראיין פעמיים בשבועות האחרונים ואמר שהוא מאמין כי ואלוורדה יאריך חוזה.


Possible lineups for Saturday's game #fcblive#BarçaValladolid [lesportiu] pic.twitter.com/9tHcENEvBb

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 16 בפברואר 2019


"מונדו דפורטיבו" פרסם שמשכורתו של ואלוורדה לא תהיה אחת הגדולות בכדורגל העולמי וכי בחוזהו אף פיצוי לברצלונה אם יבחר להתפטר ולעזוב במפתיע מכל סיבה שהיא. "לא היה לי אף פעם אולטימטום מתי הקבוצה או אני צריכים להודיע על החוזה החדש. פשוט בדקתי את המצב יום יום. אני לא שואל שאלות לגבי העתיד, אלא מסתכל רק על מה נעשה העונה", הבהיר המאמן.


השחקנים הביעו את שמחתם על הארכת חוזהו של ואלוורדה ולפני האימון אתמול מחאו כפיים למאמן. במועדון מרוצים מכך שקיימת עדיין האפשרות לזכות עדיין בכל אחד ארבעת התארים הרלוונטיים, אם כי ב"גביע המלך" ואלוורדה וחניכיו יצטרכו למחוק תיקו ביתי וכנראה לנצח בסנטיאגו ברנבאו את ריאל מדריד שנמצאת בכושר מעולה. 


כידוע, בעליה של ויאדוליד שתתארח הערב בברצלונה הוא רונאלדו הברזילאי, מכוכבי המועדון בעבר. הקטלאנים לא יוכלו לעשות לו הנחות מכיוון שהפער מריאל מדריד עומד על שש נקודות בלבד. הבלם סמואל אומטיטי שרצה לשחק נשאר מחוץ לסגל בגלל הפציעה, כך שתומאס ורמאלן צפוי לעלות בהרכב ולתת מנוחה לקלמון לאנגלה לפני ליון בליגת האלופות. בארסה צפויה לעלות עם ליאו מסי, עוסמאן דמבלה ולואיס סוארס בחוד, אבל ייתכן שקווין פרינס בואטנג יעלה ויאפשר לסוארס מנוחה לה הוא זקוק.



סוארס ומסי. האורוגוואי עשוי לנוח לפני ליגת האלופות (AFP)


ויאדוליד לא שיחקה בקאמפ נואו מאז עונת 2013/14, אז ספגה הפסד 4:1. בחמישה משחקים אחרונים מול ויאדוליד בבית ניצחה בארסה עם מאזן שערים 3:20. עם זאת ברצלונה צריכה לפתור את בעיית ההגנה החמורה שלה, כשרק במשחקי בית ספגה העונה 15 שערים. הבלם ג'רארד פיקה צפוי לערוך את הופעתו ה-300 בליגה במדי ברצלונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי