לפרס נמאס מתירוציו של סולארי: "הוא לא שולט בקבוצה"

סנטיאגו סולארי
סנטיאגו סולארי | Gettyimages

המאמן טען בפני נשיא ריאל מדריד שההפסד לג'ירונה נבע כתוצאה מעייפות מנטלית, האפשרות שהצדדים ייפרדו בקיץ התחזקה. וגם: מרסלו נפגש עם המנכ"ל כדי לדון בעתידו, בלם פורטו יצטרף תמורת 50 מיליון יורו

(גודל טקסט)
שוב לא שקט בגזרת מרסלו. הבוקר (שלישי) פורסם בספרד שהמגן הברזילאי של ריאל מדריד שוקל ברצינות לעזוב את הקבוצה בסוף השנה, אחרי שהדבר כבר דווח בקיץ האחרון בטענה שהוא מבקש להשתחרר ליובנטוס. ב"רדיו קופה" הספרדי פורסם הבוקר שהוא נפגש אתמול (יום שני) עם מנכ"ל ריאל מדריד חוסה אנחל סאנצ'ס, כדי להביע בפניו את אכזבתו ממעמדו בקבוצה ולדון בעתידו.


השיחה שנערכה במתחם האימונים של הבלאנקוס ארכה כשעה, אבל מעבר לכך לא פורסם בשלב זה. סאנצ'ס כמובן נחשב לאיש הכי חזק במועדון, אחרי פלורנטינו פרס כמובן, ובפניו הביע מרסלו את אכזבתו מהירידה במעמדו ומכך שבתקשורת לא מפסיקים לבקר את יכולתו, בוודאי מאז ההפסד המפתיע 2:1 לג'ירונה ביום ראשון.


החוזה של מרסלו בריאל מסתיים ב-2022 וסביר להניח שאם יזכה לשחרור יובנטוס תנסה לצרפו גם למען שביעות רצונו של חברו הטוב כריסטיאנו רונאלדו, אבל כרגע הוא נמצא בשפל הכי גדול של הקריירה שלו במדריד, שהחלה בינואר 2007. במאי הוא יהיה בן 31 ואחרי שעבר שלוש פציעות שרירים שונות העונה, בספרד מדווחים על כך שגם הירידה בכל ההיבטים הפיזיים מורגשת. בסך הכל מרסלו החמיץ עשרה משחקים העונה עקב פציעות ובסך הכל ב-12 שנים שיחק 477 משחקים במדי הבלאנקוס וכבש 36 שערים בכל המסגרות. מרסלו התראיין בשבוע שעבר בברזיל וטען: "אני רוצה להישאר, אבל אם לא ירצו אותי שישלמו לי מה שמגיע לי ואני אלך".



מרסלו. עזיבתו את מדריד נראית קרובה מתמיד (Gettyimages)


ואם לא די בכך, פורסם הבוקר כי בעקבות ההפסד לג'ירונה שכנראה הוציא סופית את ריאל מדריד ממירוץ האליפות, הנשיא פלורנטינו פרס זועם על המאמן סנטיאגו סולארי. האתר "אל קונפינשיאל" פרסם שלפרס נמאס מהתירוצים של סולארי, שלפי הדיווח טען בפני ראשי המועדון כי ההפסד הוא כתוצאה מעייפות מנטלית בעקבות הניצחון באמסטרדם על אייאקס. נכתב בנוסף כי סולארי לא שולט בקבוצה וכי ישנם מספר שחקנים שעושים ככל העולה על רוחם.


במקביל, נראה כי סוכמו כל התנאים לצירופו של אדר מיליטאו, בלמה הברזילאי בן ה-21 של פורטו. לקראת הקיץ הקבוצה תפעיל את סעיף שחרורו העומד על 50 מיליון יורו, נכתב הבוקר באופן נחרץ ב"מארקה".


Marca is reporting that Real Madrid has activated Eder Militão's €50 million buyout clause, only thing left is the player's signature and then it will be official. pic.twitter.com/8FPjyVbtaZ

— Brazil Football (@BrazilEdition2) 19 בפברואר 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי