מצאה יורש לרונאלדו? ריאל מדריד סימנה את ז'וטה מבנפיקה

ז'ואאו פיליפה ז'וטה
ז'ואאו פיליפה ז'וטה | טוויטר

הבלאנקוס כבר הציעו שמונה מיליון יורו על הכישרון בן ה-19, אבל נענו בסירוב על ידי קבוצתו בנפיקה ליסבון שדורשת 30 מיליון יורו עבור שחרורו

(גודל טקסט)
אוהדי ריאל מדריד כעסו על פלורנטינו פרס שלא הביא מחליף ראוי לכריסטיאנו רונאלדו בקיץ האחרון, אבל ב"אס" הספרדי נחשף שהבלאנקוס התעניינו בז'וטה הפורטוגלי. שחקן הכנף בן ה-19, שמשחק בבנפיקה ליסבון ב', נחשב לכישרון גדול והעובדה שהוא פורטוגלי שמשחק על המשבצת של רונאלדו בהחלט יכולה להסביר את ההשוואות לפנומן לשעבר של אלופת אירופה.


עוד מסתבר שב-2011 הפורטוגלי הצעיר היה מועמד להצטרף לברצלונה, וביקר ב"לה מאסיה", אבל בסופו של דבר חזר לארצו בלי שעבר למועדון הקטלני. הבלאנקוס כבר הציעו 18 מיליון יורו עבור שירותיו של ז'וטה, אבל נתקלו בסירוב מבנפיקה שדרשה סכום של 30 מיליון יורו עבור הכישרון הצעיר. כאמור, הקבוצה מבירת ספרד חושקת בפורטוגלי כחלק מפרויקט הצעירים שלה ובתקווה אולי למצוא מחליף ראוי לרונאלדו.


ז'וטה, או בשמו המלא ז'ואאו פדרו נבס פליפה, כבש שבעה שערים ב-17 משחקים העונה בבנפיקה ב' שמשחקת בליגה השנייה בפורטוגל, כאשר את ארבע דקות הבכורה שלו בקבוצה הבכירה של המועדון עשה העונה במסגרת הגביע. בנוסף, כיכב הכישרון הצעיר בנבחרות פורטוגל עד גיל 17, ולאחר מכן עד גיל 19, וזכה בתואר השחקן הטוב ביותר באליפות אירופה האחרונה כשסיים כמלך השערים של הטורניר. במאי הקרוב ישחק הקשר עם נבחרת פורטוגל עד גיל 20 באליפות העולם שתיערך בפולין, כשהיא כמובן אחת המועמדות לזכייה בתואר.


O Real Madrid quer fazer um acordo logo com Jota antes do seu nome fique na mídia, e está considerando pagar a cláusula de 30 milhões de euros. [as] pic.twitter.com/AB2oSa4gwe

— Real Madrid BRASIL (@rmbrinfo) 20 בפברואר 2019


השחקן נמצא כעת במשא ומתן על הערכת חוזהו בבנפיקה, אבל לאור הדרישה של המועדון לנקוב בסעיף שחרור גבוהה (120 מיליון יורו) לטעמו של השחקן, ובעקבות ההתעניינות הגוברת של ריאל מדריד, לא מן הנמנע שאופציית המעבר לבלאנקוס תקרום עור וגידים בעתיד הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי