אתלטיקו מדריד תאריך את חוזהו של יאן אובלק ושכרו יעלה

יאן אובלק
יאן אובלק | Gettyimages

אחרי שנרגעו מהניצחון הגדול 0:2 על יובנטוס בליגת האלופות, בקבוצה הספרדית מתפנים לעסקים: השוער, שמצטיין בתקופה האחרונה וזוכה להתעניינות מפ.ס.ז' וקבוצות נוספות, צפוי להרוויח מעל 10 מיליון יורו אם יישאר

(גודל טקסט)
יאן אובלק שוערה של אתלטיקו מדריד עומד לפי פרסומים בספרד להאריך את חוזהו בקולצ'ונרוס בשבוע הקרוב, כאשר שני הצדדים כבר הגיעו להסכם לפיו שכרו יעלה ל-10 עד 12 מיליון יורו לעונה. אובלק חתום עד 2021 בקולצ'ונרוס, והיה חשש שאם לא יאריך חוזה בעונה הבאה קבוצות אחרות כבר יוכלו לגשש במטרה לרכוש אותו. עד כה סעיף השחרור שלו שעמד על מאה מיליון יורו היה אטרקטיבי יחסית להיותו אחד מחמשת השוערים הטובים בעולם כיום ואולי הטוב שcהם.


אחרי הניצחון האחרון בליגה, 0:1 נגד ראיו ואייקנו, רמז השוער על הארכת חוזהו וגילה שהסוכנים שלו נמצאים במו"מ. לפי הדיווח ההסכם כבר הושג. אחת הדרישות של דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד לפני שהאריך חוזה עד 2022 היתה שהמועדון יאריך גם את חוזהו של אובלק. לא פורסמו פרטים לכמה זמן יוארך החוזה ומה יהיה סעיף השחרור, אבל ללא ספק הוא עשוי להיות מוכפל ויותר כדי למנוע את עזיבת השוער. ההערכות של התקשורת הספרדית מדברות על כך שסעיף השחרור יוגדל ל-150 עד 200 מיליון יורו.


Agreement reached between Atlético Madrid and Jan Oblak over contract renewal as release clause held up talkshttps://t.co/erxed3K7pJpic.twitter.com/sbMD26fg9V

— AS English (@English_AS) 21 בפברואר 2019


השוער היה מבוקש באחרונה על ידי פאריס סן ז'רמן וקבוצות אחרות. סימאונה וראשי הקבוצה סברו שהארכת חוזהו של אובלק הכרחית כדי להמשיך את הפרויקט של הקבוצה. לדברי סימאונה אובלק כיום השוער הטוב ביותר בעולם. כמו כן, הארכת חוזהו של השוער היתה הכרחית בגלל שינויים בהגנת אתלטיקו מדריד בקיץ הקרוב. דייגו גודין אמור לעבור לאינטר ולואיס פליפה המגן הברזילאי אמור אף הוא לעזוב.


לפי הידיעה, אובלק היה מוכן לוותר על הצעות גדולות יותר מבחינת השכר כדי להישאר באתלטיקו מדריד מכיוון שהוא מרגיש בקבוצה כמו בבית. אחרי הניצחון 0:2 על יובנטוס אובלק סבור שקבוצתו מועמדת רצינית לזכייה באלופות, אבל גם הזהיר שהג'וב עם יובנטוס עוד לא סגור וצריך לחכות לגומלין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי