דיווח: מודריץ' יאריך את חוזהו ויפרוש במדי ריאל מדריד

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | Gettyimages

"מארקה" פרסם שבקרוב הקרואטי יהפוך את הישארותו בשורות הבלאנקוס לרשמית, כשיחתום עד 2021 וככל הנראה יתלה את הנעליים בגיל 36

(גודל טקסט)
אחרי קיץ סוער במיוחד בגזרת לוקה מודריץ', שכבר נראה היה שיעבור לאינטר, הבוקר (שישי) מדווחת התקשורת בספרד על פריצת דרך שתשאיר אותו בריאל מדריד גם בשנים הבאות. "מארקה" פרסם כי הקרואטי, שחקן השנה של פיפ"א וגם זוכה כדור הזהב הודות וסחיפת נבחרת קרואטיה עד למקום השני בגביע העולם, נכנעה רק בגמר לצרפת, יחתום על הארכת חוזה עד 2021 – למעשה עד שיהיה בן 36.


למרות הדיבורים על כך שאינטר מאוד רצתה אותו, ב"מארקה" טענו הבוקר שמודריץ' לא חשב אף פעם לעזוב וייתכן שמכאן גם ניסיונות הנראזורי בימים האחרונים לצרף את איבן ראקיטיץ' מברצלונה. מודריץ' הגיע לריאל מדריד ב-2012 מטוטנהאם, נרכש על פי בקשה של ז'וזה מוריניו, ובחצי השני של אותה עונה הפך ליהלום של הבלאנקוס ואחד מכוכביה עד עצם היום הזה. כאמור בעונה שעברה הייתה עונת השיא שלו, אחרי שזכה בכל התארים האישיים האפשריים וגם הצטיין במדי הנבחרת.


עוד נכתב בדיווח כי בהנהלת ריאל מדריד הבינו שמודריץ' לא רק משחק כדורגל מצוין, למרות שהוא בן 33 לפי הכתוב, אלא כבר הפך לאחד מסמלי הקבוצה וגם זה היה שיקול משמעותי בהחלטה להשאירו. בעיתון מכנים את הקשר בתור ה"מטרונום" של סנטיאגו סולארי בקבוצה, ולא במקרה בהיעדרו הפסידה 2:1 מביך מבחינתה לג'ירונה.

#LaPortada 'Modric se retirará en el Madrid' pic.twitter.com/El8mbKWtAp

— MARCA (@marca) 21 בפברואר 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי