דיווח בספרד: ברצלונה ויובנטוס ינסו להחתים את פיליפה לואיס

פיליפה לואיס, ג'ורג'יו קייליני
פיליפה לואיס, ג'ורג'יו קייליני | Gettyimages

אלופת ספרד חושקת בשחקן מנוסה שיכול להוריד את העומס מג'ורדי אלבה ומגן אתלטיקו מדריד עשוי להצטרף בקיץ ללא תמורה. גם מוליכת הליגה האיטלקית בתמונה

(גודל טקסט)

בספרד פורסם היום (שישי) שברצלונה שוקלת ברצינות לצרף את מגן אתלטיקו מדריד פיליפה לואיס בן ה-33 שיסיים את חוזהו בקיץ אחרי ארבע עונות מה שאומר שהוא יגיע ללא תמורה כספית.

"ברצלונה מחפשת מגן שמאלי מנוסה, שמכיר את הליגה הספרדית ויכול לאפשר לג'ורדי אלבה לנוח במשחקים קצת פחות משמעותיים", נכתב בספרד. קבוצה נוספת שמעוניינת בפיליפה לואיס המוערך, על פי אותו דיווח, היא יובנטוס שתנסה להחתימו בקיץ.

ג'ורדי אלבה, שנמצא בכושר הטוב ביותר בקריירה שלו, פתח העונה ב-21 משחקי ליגה מתוך 24 ולא הוחלף אפילו פעם אחת. ברצלונה כאמור רוצה לשמור על המגן השמאלי המצוין שלה שיחגוג 30 בעוד כחודש והפך לאחד השחקנים החשובים בקבוצה.

בתוך כך, ברצלונה נמצאת בעיצומו של רצף משחקים מאכזבים, אותו תנסה לסיים מחר (שבת, 17:15) כשתתארח באחד המגרשים היותר קשים בליגה, אצל סביליה ברמון סאנצ'ס פיחואן. בארסה תגיע אחרי 0:0 מול ליון בחוץ בליגת האלופות ואילו סביליה ניצחה בליגה האירופית את לאציו 0:2 ועלתה לשמינית הגמר שם היא תפגוש את סלביה פראג.


מבוקש. פיליפה לואיס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי