ליאו מסי: "עכשיו ננסה לנצח פעמיים את ריאל מדריד"

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

אחרי שלושער נדיר ביופיו ב-2:4 על סביליה, התקשורת ברחבי העולם התמוגגה מכוכב ברצלונה: "ניצח לבדו את המשחק הכי חשוב העונה, אין פלא שהבלאנקוס חוששים". פיקה: "עדיף שנהנה ממנו עכשיו ולא נחלום עליו כשיפרוש"

(גודל טקסט)
ברצלונה נמצאת הרחק משיאה ובמשחקים האחרונים היכולת בינונית ויש אף שיגידו שחלשה, אבל אתמול (שבת) שוב היא סיפקה הוכחה מדוע אסור להספיד אותה לעולם, בוודאי שלא כל עוד ליאו מסי על המגרש. הפרעוש כבש שלושער נדיר ביופיו וקירב אותה לאליפות שנייה ברציפות, אבל בתקשורת עוסקים בכך שברצלונה מעולם לא הייתה תלויה בו כפי שקורה בימים אלה.



פעמיים ברצלונה הייתה אתמול בפיגור ברמון סאנצ'ס פיחואן, אבל מסי כבש שלוש פעמים וגם בישל ללואיס סוארס את שערו הראשון בליגה מאז ה-20 בינואר. מסי כבש אתמול שלושער 50 בקריירה (44 במדי ברצלונה ועוד 6 בארגנטינה) לעומת 51 של כריסטיאנו רונאלדו, שמקדים אותו גם בשלשות ב"לה ליגה" עם 34 לעומת 32 של מסי. ברצלונה הפסידה רק פעם אחת מ-11 ביקורים אחרונים בפיחואן וזה קרה במשחק הראשון ב"גביע המלך" בינואר, כשמסי קיבל מנוחה, וסביליה ניצחה 0:2. מסי כבש 12 שערים בפיחואן ב-15 משחקים כולל שני צמדים והפעם שלשה.


לבארסה מצפים כעת שני משחקים קשים במיוחד: ביום רביעי הגומלין נגד ריאל מדריד בגביע המלך אחרי 1:1 בלבד בקאמפ נואו (21:45, שידור ישיר בספורט4) ובשבת, ב-2 במארס, "קלאסיקו" נוסף נגד ריאל מדריד בברנבאו, הפעם בליגה. 











Otro día en la oficina para Leo #Messi … y van…
pic.twitter.com/S2p7s3KTR8

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) 23 בפברואר 2019


ברחבי העולם פרגנו למסי על ההופעה יוצאת דופן. בעיתון "מונדו דפורטיבו" כבר כיוונו למשחקי הקלאסיקו הקרובים עם הכותרת: "מסי קלאסיקו" ונכתב: "שלושער גאוני של מסי שהציל את ברצלונה מהפסד. עכשיו ברצלונה תגיע לברנבאו בליגה עם פער של 9 נקודות לפחות. זה היה אולי הניצחון הכי חשוב העונה". "ספורט" כתב על מסי בכותרת הראשית: "איזה חיה".


גם ב"מארקה", העיתון המתפרסם במדריד, הודו שההופעה של מסי מפחידה את ריאל מדריד. "יהיו שני מפגשים מכריעים לריאל מדריד בתוך שלושה ימים נגד ברצלונה ודווקא עכשיו מסי נראה שוב בשיא הכושר. הוא כבש 25 שערים ב-23 משחקים ואף אחד לא מתקרב אליו באירופה, ועדיין כמעט חצי הליגה עוד לפנינו. הוא כבש בברנבאו בניצחון 3:4 שלושער לפני חמש שנים ונשאר אותו דבר ואפילו בכושר טוב יותר. ב-19 משחקים כבש 15 שערים בברנבאו. לא פלא שריאל מדריד חוששת כעת".


La portada del diario Mundo Deportivo de mañana… CLÁSICO MESSI. pic.twitter.com/7kDltQEYwa

— El 10 (@el10blaugrana) 23 בפברואר 2019


מסי
אמר אחרי המשחק: "יש עוד הרבה משחקים עד לסיום העונה ולכן היה חשוב לנצח בסביליה ולשמור על המרחק מהיריבות, אבל עכשיו עומדים לפנינו משחקים קשים וזה רק נהיה קשה יותר עם הזמן. תמיד קשה לנצח באצטדיון הזה, ידענו שאנחנו מגיעים למגרש קשה ושלסביליה יש שחקנים טובים, הם מאוד הקשו עלינו אבל ידענו איך להתגבר על כך. היה לנו רצף משחקים לא טובים, אבל לא תמיד אפשר לשמור על אותה יכולת".


על המשחקים נגד ריאל מדריד: "אלה שני משחקים קשים מאוד, אבל ננסה לנצח בכל משחק. ננסה לנצח במשחק הראשון ויש לנו ביטחון שזה אפשרי, רק אז נחשוב על המשחק הבא בליגה נגד ריאל מדריד".


ג'רארד פיקה 
אמר על מסי בסיום: "עדיף ליהנות ממנו עכשיו מאשר לחלום עליו כשהוא יפרוש. אנחנו צריכים ליהנות מכל רגע שהוא נמצא איתנו".


✊ Messi's goal celebration today like Pelé at the Estadio Azteca in Mexico in 1970 for Brazil [la vanguardia] pic.twitter.com/W1UdUHMdji

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 23 בפברואר 2019



המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר על השערים של מסי: "שלוש פעמים תודה למסי על השערים וחצי תודה על הבישול בסיום. הוא קובע הכל ואין מילים לתאר את היכולת שלו. השחקן הכי טוב בעולם שתמיד מופיע בזמן הנכון ולא רק סתם כובש, אלא תמיד מגיע כשצריך אותו. לאחר שהבקענו את השער הראשון הייתה לי תחושה שאנחנו יכולים להכריע את ההתמודדות. עשיתי שינויים ולפעמים זה מצליח ומנצחים".


איבן ראקיטיץ' התייחס בסיום לידיעות שהוא בדרך לאינטר: "אני רואה את עצמי רק בברצלונה. יש לי עוד שלוש שנים בבארסה ואני רוצה להישאר בקבוצה. העובדה שמועדונים גדולים רוצים אותי (פ.ס.ז' בקיץ ואינטר כעת, י.ז) ממלאת אותי בגאווה. כשאני קורא את כל הידיעות שאני עוזב זה מצחיק אותי על הבוקר כשאני עם הקפה ביד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי