ויניסיוס מוכן לקלאסיקו: "לחשוש מליאו מסי? אין שום צורך"

ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור | AFP

הברזילאי הצעיר של ריאל מדריד פתח במלחמה הפסיכולוגית לקראת הגומלין בחצי גמר גביע המלך נגד ברצלונה (רביעי, 21:45, בספורט4): "כבר לא יכול לחכות למשחק. אנחנו מוכנים וגם לנו יש שחקנים ברמה עולמית"

(גודל טקסט)

המלחמה הפסיכולוגית לקראת הגומלין בחצי גמר גביע המלך בין ריאל מדריד וברצלונה (רביעי, 21:45, שידור ישיר בספורט4) נפתחה, ודווקא ויניסיוס ג'וניור הצעיר בן ה-18 ירה את יריית הפתיחה אחרי שהצטיין במשחק הראשון בקאמפ נואו שהסתיים ב-1:1.

הברזילאי הצהיר: "מסי לא מפחיד אותנו, אנחנו מוכנים לקלאסיקו". למרות שהפרעוש כבש את השלושער ה-50 שלו בקריירה בניצחון 2:4 על סביליה, ויניסיוס טען כי הבלאנקוס לא מפחדים: "יש שני משחקי קלאסיקו כעת בכמה ימים ואנחנו יודעים שכל אוהדי הכדורגל מצפים להם. אני כבר לא יכול לחכות. אלה משחקים חשובים מאוד. כל שחקן היה רוצה לשחק בקלאסיקו".

ויניסיוס עד כה הוא הפתעת העונה בבלאנקוס, הקיצוני הצעיר שיחק 25 משחקים העונה בכל המסגרות כאשר התחיל את העונה בריאל מדריד קסטייה בליגה השלישית, אבל סנטיאגו סולארי נתן לו הזדמנות לעומת ז'ולן לופטגי שטען כי הוא זקוק לעוד זמן כדי להתאקלם. הוא כבש כבר ארבעה שערים בבוגרים ובמשחק ובקלאסיקו האחרון עשה הרבה בעיות להגנת ברצלונה. בעיתונים במדריד כתבו אחרי ה-1:1 בקטלוניה: "עכשיו גם בקאמפ נואו מכירים את ויניסיוס".


ויניסיוס ג'וניור לא חושש מליאו מסי (Gettyimages)

שחקן הכנף הברזילאי יודע בדיוק מה יכול לעשות מסי ומה התוצרת שלו העונה, אבל בטוח: "לסולארי יש מספיק שחקנים ברמה עולמית שיכולים לנסות לעצור אותו. מסי תמיד נמצא שם ואני יודע שהוא שחקן ברמה עולמית, אבל לחשוש ממנו? אין שום צורך. אנחנו מוכנים וגם לנו יש את השחקנים הכי טובים בעולם".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי