ניימאר דיבר על מסי ובכה: "הוא היה שם בשבילי כשהכי הייתי צריך"

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

הברזילאי התראיין וסיפר על מערכת היחסים שלו ושל כוכב ברצלונה: "הייתי זקוק לתמיכה והשחקן הכי טוב בעולם, הגבר של הקבוצה, היה שם בשבילי"

(גודל טקסט)
בעוד ארבעה חודשים ליאו מסי יחגוג את יום הולדתו ה-32, אבל גיל זה רק מספר והוא רק הולך ומשתבח. מחרתיים (רביעי ב-21:45, שידור ישיר בספורט4) הכוכב וברצלונה יתארחו אצל ריאל מדריד בגומלין חצי גמר גביע המלך אחרי שהמשחק הראשון בקאמפ נואו הסתיים ב-1:1.


הפרעוש, שהפציץ שלושער והוסיף בישול ב-2:4 הענק של ברצלונה על סביליה בסוף השבוע האחרון, מוביל את רשימת הכובשים והמבשלים ב-5 הליגות הבכירות באירופה עם 25 שערי ליגה ולא פחות מ-11 אסיסטים. ב-23 הופעות העונה בספרד מסי היה מעורב באופן ישיר ב-36 שערים – לפחות תשעה יותר מכל שחקן אחר.


ניימאר, חברו של הטוב של מסי וכוכב פריז סן ז'רמן, החמיא הערב לפרעוש בראיון כאשר דמעות זולגות מעיניו: "אני מדבר על זה הרבה ומספר את זה לכולם – כשהכי הייתי צריך תמיכה, השחקן הכי טוב בעולם, הגבר של הקבוצה, היה שם בשבילי. הוא אמר לי ש'הוא כאן בשביל לעזור לי'. מסי אדם מיוחד מאוד עבורי".


בקיץ 2017, כזכור, ניימאר סיים את דרכו בברצלונה והצטרף לפריז סן ז'רמן תמורת סכום שיא של 222 מיליון יורו. בחודשים האחרונים צצו לא מעט שמועות על כך שהברזילאי מעוניין לשוב ומסי עצמו אף סיפר שהוא ישמח אם זה יקרה.


Neymar on his relationship with Messi

"Leo was somebody very special for me with Barca.

"When I most needed support, the man of the team, the best player in the world, was there to support me."#FCB#PSGpic.twitter.com/J1P1KEDVqE

— GiveMeSport Football (@GMS__Football) February 25, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי