גארת' בייל סירב להתחמם, אבל יפתח בגומלין נגד ברצלונה

גארת' בייל
גארת' בייל | Gettyimages

התנהגותו של הוולשי במשחקה של ריאל מדריד נגד לבאנטה לא תפגע במעמדו והוא צפוי להיכלל בהרכב של סולארי בקלאסיקו בגומלין חצי גמר גביע המלך (רביעי, 21:45 בספורט4)

(גודל טקסט)

גארת' בייל כבש את שער הניצחון נגד לבאנטה ב-1:2 ביום ראשון האחרון, אבל ההתנהגות שלו הייתה בעייתית וממש לא שקט בריאל מדריד בעקבות כך ביומיים האחרונים, ורגע לפני הקלאסיקו נגד ברצלונה בגומלין חצי גמר גביע המלך (רביעי, 21:45 בשידור ישיר בספורט4).

הוולשי סירב להתחמם כפי שהורה לו המאמן סנטיאגו סולארי, כך לפי הדיווחים, אחרי שהתברר לו שפדה ואלוורדה יהיה החילוף הראשון ולא הוא. אחרי שכבש את שער הניצחון ניער ממנו את לוקאס ואסקס ולא התחבק עם אף שחקן, אלא רק עם לוקה מודריץ', ב"מארקה" דווח שבאימון אתמול היה מצב רוח מצוין ושסולארי כלל לא מתכוון להעניש את בייל, אלא להיפך – הוא שוקל לפתוח איתו נגד ברצלונה.

לפי ערוץ הטלוויזיה "אל גולאסו דה גול", נראה בייל אומר בפירוש למאמן הכושר האיטלקי אנטוניו פינטוס במהלך המשחק מול לבאנטה שהוא מסרב להתחמם ומיד אחר כך חזר לספסל כדי לשתות מים כשהוא נראה עצבני מאוד. רק כאשר סולארי אמר לו שהוא עומד להכניס אותו הוא קם להתחמם.


בייל. לא אהב את העובדה שהוא לא יהיה חילוף ראשון, אבל יפתח בקלאסיקו (AFP)

בהמשך ישיר לכך, ב"אס" פורסם שבייל לא התערה מעולם בחדר ההלבשה של הבלאנקוס מסיבות שונות, כשהעיקרית היא שהוא לא למד לדבר ספרדית בצורה שוטפת, למרות שהוא משחק כבר שש שנים במועדון ועל כן מצא את עצמו די בודד. השוער טיבו קורטואה סיפר בראיון בבלגיה שהשחקנים מכנים אותו "הגולפאי": "יש לו המון כישרון, אבל לעתים קרובות לא רואים אותו".

עוד גילה השוער: "אני מאלה שחיים את חיי הלילה בספרד כמו אלה שנולדו שם, וזה אומר שאנחנו אוכלים מאוחר. הייתה לנו ארוחה קבוצתית אליה לא הגיעו בייל וטוני קרוס כי חשבו שהשעה מאוחרת מדי. התוכנית הייתה לאכול ב-22:30, לשתות קפה ב-00:00 וללכת לישון ב-01:00 כי יש לנו אימון בוקר ב-11, אבל בייל הודיע לנו שלא יבוא כי הוא הולך לישון". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי