צפו בתקציר: ולנסיה ניצחה את בטיס ועלתה לגמר הגביע

רודריגו מורנו
רודריגו מורנו | Gettyimages

אחרי שאלופת ספרד מחצה את ריאל מדריד והעיפה אותה, העטלפים העפילו עם 0:1 על בטיס במאסטייה ו-2:3 בסיכום צמד המפגשים. רודריגו מורנו עשה את ההבדל בין הקבוצות (56)

קבוצות: ולנסיה בטיס
(גודל טקסט)

ברצלונה תפגוש את ולנסיה בגמר גביע המלך ב-25.05.2019 באצטדיון בניטו ויימרין. אחרי שהאלופה הביסה את ריאל מדריד בקלאסיקו והעפילה, הערב (חמישי) נקבע שהיא תשחק נגד העטלפים שהשלימו את המשימה והדיחו את ריאל בטיס בסיכום צמד מפגשי חצי הגמר אחרי 2:2 בחוץ ו-0:1 במאסטייה.


ולנסיה הגיעה למאסטייה עם תנופה אחרי שחילצה 2:2 דרמטי בחוץ בחצי הגמר הראשון וידעה ששער נקי יספיק לה על מנת להבטיח את העלייה. המחצית הראשונה הייתה שקולה והמצבים הטובים ביותר היו של בטיס, אבל השוער חאומה דומנק היה במקום ושמר על תוצאת מאופסת בהפסקה.


בפתיחת המחצית השנייה הסכר נפרץ עם שער של רודריגו מורנו, שהעלה את ולנסיה ליתרון (56) אחרי בישול של קווין קאמיירו. התוצאה נשמרה עד הסיום והעטלפים רשמו משחק עשירי ברציפות בכל המסגרות ללא הפסד והשיגו את הכרטיס המיוחל לגמר.


מי שתצפה לוולנסיה כאמור בקרב על התואר היא ברצלונה, שזכתה בגביע המלך בארבע השנים האחרונות וגם הפעם היא תגיע למפגש כמועמדת הברורה לניצחון. העטלפים, מנגד, ינסו לזכות בתואר לראשונה מאז 2008 אז גברו על חטאפה 1:3.




חולמים על הגביע. שחקני ולנסיה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי