אלבה: "להשוות את ויניסיוס למסי לא עוזר לאף אחד"

ויניסיוס ג'וניור מסי
ויניסיוס ג'וניור מסי | Gettyimages

רגע לפני הקלאסיקו, המגן שהאריך את חוזהו בברצלונה לא רואה היגיון בהשוואות בין הכוכב הברזילאי הצעיר של מדריד ל'פרעוש'. ברצלונה תעלה עם מדי 'רטרו' לקלאסיקו

(גודל טקסט)
ריאל מדריד וברצלונה ייפגשו מחר בליגה הספרדית, בפעם השנייה השבוע ושלושה ימים לאחר הקרב בחצי גמר גביע המלך, בו הקטאלונים סיפקו תצוגה מרשימה ב'סנטיאגו ברנבאו', והביסו את אלופת אירופה 0:3. למרות התבוסה, אחת מנקודות האור הבודדות של הבלאנקוס היה הכישרון הברזילאי הצעיר, ויניסיוס ג'וניור, שממשיך לסובב ראשים בעונת הבכורה שלו בריאל מדריד וסוחט מחמאות מקיר לקיר. חלק מהפרשנים בספרד אפילו השווה אותו ל'פרעוש' הארגנטינאי, אך מגן ברצלונה, ג'ורדי אלבה, חושב שקצת מקדם מדי בשביל זה.


"ויניסיוס הוא שחקן נהדר" אמר אלבה לעיתון ה'אס' הספרדי, שהאריך השבוע את חוזהו בברצלונה. "לעולם לא אמרתי משהו רע לגביו, אבל אנחנו חייבים להיות רגישים וכנים. בסופו של דבר אנחנו משווים אותו לשחקן הכי טוב בעולם לעזאזל! אולי בהיסטוריה!"


"הוא שחקן נהדר שנותן תפוקה יפה עבור מדריד, במיוחד בגילו הצעיר. זה לא פשוט לשחקן במועדון ענק כמו ריאל, בעיקר בגלל שהוא ילד. ליצור את המצבים שהוא מייצר ולהיות אחד הכוכבים הבולטים בקבוצה בכל משחק. זה לא פשוט" החמיא הספרדי.


"אבל ההשואות בינו לבין מסי, לא עוזרות לאף אחד ובטח לא מועילות לו". 



"ההשוואות לא תורמות לויניסיוס" (צילום: AFP)


היום (שישי) נחשף שברצלונה תעלה עם מדי 'רטרו' מיוחדים למשחק ה'קלאסיקו' שייערך מחר נגד ריאל מדריד, לציון 20 שנה לעונת 1998/99, בה שיחקו כוכבים כמו ריבאלדו, לואיש פיגו ופפ גווארדיולה, ופרט ללוגו של נייק, לא תהיה אף חסות על מדי הקטאלונים.



Barcelona 'set to wear 90s-inspired retro shirt' as worn by Rivaldo and Luis Figo in Clasico with Real Madrid as they mark 20 years with Nike https://t.co/FIQDJYxvV7

— MailOnline Sport (@MailSport) March 1, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי