מוראטה כבש צמד בניצחון 0:2 של אתלטיקו מדריד על סוסיאדד

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | Gettyimages

החלוץ הספרדי הבקיע פעמיים (30, 33) עבור הקולצ'ונרוס שסופרים כבר ניצחון רביעי ברציפות והפעם באנואטה, והגדיל את הפער מריאל לחמש נקודות. ולנסיה ניצחה 0:2 את בילבאו, אייבר גברה 0:1 על סלטה ויגו

(גודל טקסט)
לאחר הקלאסיקו אמש (ראשון) בו ניצחה ברצלונה 0:1 את ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו, המחזור ה-26 בליגה הספרדית נמשך עם ארבעה משחקים נוספים. בתחילת היום השיגה אייבר 0:1 דרמטי על סלטה ויגו, חטאפה עלתה למקום הרביעי אחרי 1:2 על בטיס. אתלטיקו מדריד גברה בחוץ 0:2 על ריאל סוסיאדד, ולנסיה ניצחה במסטאייה 0:2 את אתלטיק בילבאו.


ריאל סוסיאדד – אתלטיקו מדריד 2:0

אחרי שחזו ביריבה העירונית מתרסקת מול ברצלונה, הקולצ'ונרוס עשו את שלהם כשניצחו בפעם הרביעית ברציפות ופתחו פער של חמש נקודות במקום השני מריאל מדריד שמדורגת שלישית. חצי שעה מפתיחת המשחק אלברו מוראטה העלה את האורחים ליתרון לאחר שדייגו גודין עלה גבוה לכדור קרן ונגח למרכז הרחבה, החלוץ הספרדי לא התבלבל ונגח מקרוב את השער הראשון.


שלוש דקות עברו, כדור חופשי של קוקה הגיע לראשו של מוראטה ששוב נגע לרדת והשלים צמד מהיר. בדקה ה-62 קוקה שבישל את הראשון ספג כרטיס צהוב שני והורחק, אבל סוסיאדד לא הצליחה לנצל את היתרון המספרי עד לסיום. כעת כאמור אתלטיקו התבססה במקום השני והיא רחוקה שבע נקודות ממוליכת ה'לה ליגה' ברצלונה.


¡Primer doblete de @AlvaroMorata con la rojiblanca!
¡Enhorabuena, crack! #AúpaAtleti#RealSociedadAtletipic.twitter.com/kPHNGngEuO

— Atlético de Madrid (@Atleti) March 3, 2019

ולנסיה – אתלטיק בילבאו 0:2

אחרי שגברה בחצי גמר גביע המלך על בטיס והבטיחה את מקומה במשחק על התואר מול ברצלונה, ולנסיה חזרה לנצח בליגה לאחר שסיימה את ארבעת המשחקים האחרונים בתיקו, וטיפסה למקום השביעי בטבלת הליגה הספרדית. בדקה ה-49 רודריגו מורנו כבש את הראשון והקפיץ את הקהל במסטאייה. דקה לסיום ה-90 קווין גאמיירו חתם את התוצאה עם השער השני של העטלפים שהגיע לאחר מבצע קבוצתי נהדר. אחרי שני ניצחונות רצופים המומנטום של הבאסקים נעצר עם ההפסד בוולנסיה, כשכעת הם מדורגים במקום ה-11.  



שחקני ולנסיה חוגגים ניצחון במסטאייה (AFP)


אייבר – סלטה ויגו 0:1

כבר נראה היה שהשתיים ייפרדו ב-0:0, אבל שער דרמטי של סרג'י אנריך בדקה ה-89 העניק למארחת שלוש נקודות יקרות שהקפיצו אותה עד למקום התשיעי, בעוד סלטה ויגו מסובכת קשות. המארחת הייתה טובה הרבה יותר והחלוץ צ'ארלס החמיץ פנדל בדקה ה-66, כאמור השיגה את הניצחון רגע לפני תחילת תוספת הזמן. לעומתה,סלטה ויגו התקשתה ללא יאגו אספאס הפצוע ומיעטה לסכן את השער, אבל השער שספגה הותיר אותה במקום ה-17 במרחק של שתי נקודות בלבד מהקו האדום.


תוצאה נוספת
בטיס – חטאפה 2:1
לבטיס: חואקין (75). לחטאפה: לאונרדו קאבררה (20), ג'יימי מאטה (44).


FINAL #RealBetisGetafe 1-2

¡El @GetafeCF mantiene la CUARTA PLAZA una jornada más! pic.twitter.com/Wj9n3Z3foT

— LaLiga (@LaLiga) March 3, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי