פלורנטינו פרס רוצה למנות את ראול למאמן ריאל מדריד

ראול
ראול | Gettyimages

ב"ספורט" דווח כי נשיא אלופת אירופה מעוניין לאמץ שוב את את 'מודל זידאן', ולהציב את חלוץ העבר בתפקיד בקיץ. לב, פוצ'טינו, אלגרי ומוריניו עדיין מועמדים למשרה אך בבלאנקוס מעדיפים דמות עם ה-DNA של המועדון

(גודל טקסט)
בעיתון "ספורט" הקטאלוני דווח הבוקר (שלישי) כי פלורנטינו פרס מתכנן למנות את ראול למאמן ריאל מדריד בעונה הבאה. המאמן סנטיאגו סולארי איבד ממעמדו לאור התוצאות האחרונות ונראה שרק זכייה בליגת האלופות תאפשר לו להמשיך בתפקיד. בכל מקרה, בקבוצה לא רואים בו כמאמן לטווח הארוך. הנשיא פרס רצה לשקם את אמון הקהל שהביע מחאה נגדו, והוא יודע שבחירה בכוכב העבר הנערץ יהיה צעד מצוין.


פרס ראה כיצד הבחירה בזינדין זידאן חסר הניסיון הוכיחה את עצמה, והוא רוצה להמשיך לבחור במאמנים שיש להם את ה-DNA של המועדון. הציפייה היא שראול יעבור תהליך דומה. כזכור, זיזו שימש כעוזרו של אנצ'לוטי בעונת 2013/14 ולאחר תקופה קצרה כמאמן קסטייה, החליף את בניטס שפוטר בינואר 2016.


ראול, ששימש כשגריר של הליגה הספרדית, חזר למועדון ובקיץ מונה למאמן קבוצת הילדים. בשבוע שעבר הוא מונה למאמן הנוער של ריאל מדריד ב' לאחר שהמאמן הקודם אלברו בניטו, העביר ביקורת חריפה על מספר שחקנים מהקבוצה הבוגרת כששימש כפרשן בקלאסיקו בגביע המלך, ושילם על כך במשרתו. ראול ניצח 1:4 במשחק הבכורה על הקווים.



ראול עם כריסטיאנו רונאלדו. אוהדי ריאל מפנטזים (Gettyimages)
ראול עם כריסטיאנו רונאלדו. אוהדי ריאל מפנטזים (Gettyimages)


ההתלבטות של הנשיא היא מתי למנות את ראול. בהנהלת המועדון חושבים שהוא צריך קודם כל לאמן את ריאל מדריד קסטייה, בעוד אחרים סבורים שהוא יכול לעשות קפיצה גדולה ומהירה. בכל מקרה, ראול צריך לסיים את קורס המאמנים של אופ"א ולקבל תעודת מאמן רשמית.
 

לפי התקשורת הספרדית, ארבעה מאמנים מועמדים לאמן את ריאל מדריד בעונה הבאה. המועמד הבכיר הוא מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב, שחוזהו הוארך על אף הכישלון במונדיאל האחרון. השם הנוסף הוא מאוריסיו פוצ'טינו מטוטנהאם, שאמר בעבר כי לא יוכל לאמן את ברצלונה כי הלב שלו שייך לאספניול בה שיחק ואימן. הארגנטינאי היה מבוקש בבירת ספרד עוד בקיץ, אבל הספרס הערימו קשיים והם צפויים לדרוש פיצוי בגובה של 50 מיליון יורו


מועמדים נוספים הם ז'וזה מוריניו, שמועמדותו צפה לאחרונה כשהמיוחד לא פסל את האפשרות לקאמבק על הקווים של הבלאנקוס, ומסימיליאנו אלגרי, שלפי הפרסומים באיטליה סיפר לחבריו שיעזוב את יובנטוס בסיום העונה.



פלורנטינו פרס. רוצה להמשיך את 'מודל זידאן'. (Gettyimages)


הנשיא פלורנטינו פרס רוצה להימנע מהחלטות של הרגע האחרון וחושב כבר עכשיו על המאמן הבא של ריאל מדריד. כזכור, בקיץ זידאן התפטר במפתיע מריאל מדריד ופרס נאלץ למנות מאמן באופן מיידי. מינויו של ז'ולן לופטגי גרם לפיטוריו מנבחרת ספרד והוא נכשל בריאל מדריד.


בינתיים, שחקן טוטנהאם לשעבר ג'רמיין ג'נאס, ששיתף פעולה עם גארת' בייל, יצא להגנתו בראיון לאתר "גול" וטען כי טיבו קורטואה הגזים בביקורת שהעביר על הוולשי. ג'נאס אמר: "בריאל מדריד היו צריכים ללמוד את האופי המיוחד של בייל. הוא תמיד היה איש משפחה. גם בטוטנהאם הוא העדיף לוותר על בילויים. מה רע בלבלות עם המשפחה?". מעבר לכך, ג'נאס הוסיף: "אם הייתה לי בעיה עם שחקן בקבוצה הייתי אומר לו את זה בפנים ולא מדבר על זה בתקשורת".

Real Madrid boss Florentino Perez has already decided to sack Solari in the summer and could turn to Raulhttps://t.co/xTreKS6nW8

— SPORT English (@Sport_EN) 4 במרץ 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי