השבוע המקולל: ז'ולן לופטגי תובע את ריאל מדריד

ז'ולן לופטגי
ז'ולן לופטגי | Gettyimages

המאמן הספרדי שפוטר באוקטובר האחרון אחרי הפסד משפיל בקלאסיקו, תובע את אלופת אירופה היוצאת בדרישה לקבל את מלוא חוזהו. הסכום: 28 מיליון יורו

(גודל טקסט)

השבוע של ריאל מדריד מתדרדר מרגע לרגע. אחרי שני הפסדים בקלאסיקו, הדחה משפילה בשמינית גמר ליגת האלופות ואיבוד כל סיכוי לזכות בתואר העונה, מאמן העבר של ה'בלאנקוס', ז'ולן לופטגי, שפוטר בחודש אוקטובר האחרון אחרי אותה תבוסה בקלאסיקו, תובע מאלופת אירופה היוצאת את מלוא חוזהו : 28 מיליון יורו ל-3 עונות. 

ע"פ רדיו 'אל טרנזיזסטור' המאמן שבהחלטתו לאמן במדריד הצליח לפלג את האומה הספרדית, ופוטר מאימון נבחרת ספרד יומיים לפני תחילת המונדיאל, מתכנן לקחת את הנשיא שהחתים אותו, פלורנטינו פרס לבית משפט. 

בראיון שערך לופטגי השבוע, סיפר שעדיין לא קיבל את מלוא התשלום על חוזהו, ולמרות זאת לא שומר טינה לריאל מדריד. הוא הוסיף וסיפר שמאז שפוטר, פלורנטינו פרס לא דיבר איתו פעם אחת, ואף אחד מהנהלת המועדון לא הסביר לו את השיקולים בגינם פוטר.

נשיא הקבוצה ממשיך לספוג ביקורות בימים האחרונים על התכנון הגרוע שלו לעונה הקרובה אחרי עזיבת רונאלדו. ומוקדם יותר היום דווח על עימות עם סרחיו ראמוס לאחר ההדחה המביכה מליגת האלופות, בסיומו איים קפטן הקבוצה לעזוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי