שער ובישול למסי ב-1:3 של ברצלונה על ראיו וייקאנו

שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים | Gettyimages

הקטאלונים נקלעו לפיגור מוקדם, אך השלימו מהפך משערים של פיקה ו'הפרעוש'. אתלטיקו מדריד השיגה ניצחון דחוק על לגאנס, אלאבס ואייבר נפרדו בתיקו.

קבוצות: אייבר
(גודל טקסט)
המחזור ה-27 בליגה בליגה הספרדית נמשך הערב, לאחר שאמש אתלטיקו בילבאו ואספניול נפרדו בתיקו 1:1. במשחק המרכזי, ברצלונה אירחה את ראיו וייקאנו ב'קאמפ נואו'.


ברצלונה – ראיו וייקאנו 1:3
4 ימים לפני משחק הגומלין נגד ליון בשמינית גמר ליגת האלופות, אלופת ספרד זכתה ליריבה נוחה בדמות ראיו, שהפסידה בכל חמשת המשחקי םהאחרונים שלה בכל המסגרות. אך זה לא הלך קל. בדקה ה-24, די תומאס הפתיע את הקטאלונים בשער נהדר. החלוץ יצא למתפרצת לבדו, להטט מול פיקה ושלח בעיטה חזקה שלא השאירה סיכוי לטר שטגן. 0:1 לראיו וייקאנו.

הקטאלונים לא חיכו יותר מדי, ו-14 דקות לאחר מכן, הרמת אומן של ליונל מסי בכדור חופשי נחתה היישר על הראש של ג'רארד פיקה, והבלם נגח נהדר לרשת. 1:1 במחצית. בדקה ה-15, סאמדו הוכשל, מסי הלך לנקודה הלבנה וגלגל את הכדור לפינה הימנית בקור רוח. 1:2 לברצלונה. בדקה ה82, התקפה קבוצתית אדירה נגמרה בפס גאוני של איבן ראקיטיץ' ללואיס סוארז, שמול שער ריק לא התקשה. 1:3 לברצלונה בסיום




➡⚽
#Messi
#BarçaRayopic.twitter.com/XHswbhjhdq

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) March 9, 2019

אתלטיקו מדריד – לגאנס 0:1

אתלטיקו מדריד ניצחה את כל ארבעת המשחקים שלה ללא ספיגה, מנגד לגאנס הפסידה ארבעה מתוך חמשת משחקי החוץ האחרונים שלה והייתה צריכה להתאמץ כדי להוציא משהו במשחק הזה. לאחר 50 דקות מאופסות, סאול ניגש לנקודה הלבנה, אך החטיא ומיד לאחר מכן תיקן בריבאונד כדי לכבוש את שער הניצחון לקולצ'ונרוס, שצמצמו את הפער מברצלונה באופן זמני ל-4 נקודות ויתפללו לתוצאה טובה של ראיו וייקאנו.







אלאבס – אייבר 1:1
אלאבס הייתה ברצף של ארבעה משחקים ללא הפסד וחתומה על הפסד בית בודד בבית העונה. מנגד, איבר הפסידה רק שניים מ-13 המשחקים האחרונים.  לאחר מחצית ראשונה מאופסת היה זה טקאשי אינוי בדקה ה-58 שהעלה את המקומיים ל- 0:1, יתרון שהחזיק בדיוק 13 דקות אחרי שער משווה של מארק קרדונה בדקה ה-71. בסיום 1:1 בין הקבוצות. שתי הקבוצות משיגות תיקו שלישי בחמשת משחקיהם האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי