סביליה התפוצצה, ולנסיה ניצחה בדקה ה-90, ויאריאל טיפסה מעל הקו

שחקני ולנסיה חוגגים
שחקני ולנסיה חוגגים | Gettyimages

שלושער לבן ידר ב-2:5 הגדול על סוסיאדד, העטלפים ניצחו 2:3 בג'ירונה משער של טורס בתוספת הזמן, שני שערים מאוחרים סידרו לצוללת הצהובה 0:2 דרמטי בחוץ נגד לבאנטה. סלטה ויגו הסתבכה בענק אחרי הפסד לבטיס

(גודל טקסט)
אחרי הניצחונות של אתלטיקו מדריד וברצלונה, המחזור ה-27 בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) עם ארבעה מפגשים. במוקד ולנסיה נשארה בעשרה שחקנים ובכל זאת הצליחה לנצח בג'ירונה 2:3. מוקדם יותר, במשחק שפתח את היום, סלטה ויגו נוצחה 1:0 בביתה על ידי ריאל בטיס והסתבכה. לאחר מכן סביליה התפוצצה על סוסיאדד עם 2:5 ענק ו-ויאריאל השיגה 0:2 דרמטי במיוחד בחוץ נגד לבאנטה.


ג'ירונה – ולנסיה 2:3

העטלפים הגיעו למונטיליבי עם 12 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות, אך הם עדיין רק במקום השמיני ונאבקים על הכרטיס לאירופה. בצד השני, המארחים שלא הפסידו בארבעת המשחקים האחרונים, עוד באופוריה מהניצחון ביום רביעי על ברצלונה והזכייה ההיסטורית בגביע קטאלוניה, אותו הציגו בגאווה לפני שריקת הפתיחה.


14 דקות מן מפתיחת המשחק, גונסאלו גדש קיבל מסירה גדולה מרודריגו ועם השער הראשון שלו העונה העלה את ולנסיה ליתרון. שמונה דקות חלפו והקטאלונים השיגו את השוויון. אלכס גרנאל הגביה כדור חופשי לרחבה ומצא את הראש של ז'ונאס רמאליו שנגח מקרוב את ה-1:1. בדקה ה-53 האורחים החזירו לעצמם את היתרון אחרי שדני פארחו בעט כדור חזק ומדוייק מ-18 מטרים והכניע את בונו, בדקה ה-73 פקונדו רונקאליה הורחק בצהוב שני והמארחת הצליחה לנצל את זאת והשוותה 10 דקות לאחר מכן מפנדל מוצלח של כריסטיאן סטואני. בדקה ה-90 ולנסיה השיגה ניצחון דרמטי כשהצעיר בן ה-19 פראן טורס עבר את בונו ומול שער חשוף גלגל לרשת.


CRÓNICA #GironaValencia

El @valenciacf conquista Montilivi con un triunfo muy valioso ante el @GironaFC (2-3) #AmuntValenciahttps://t.co/8lkYhQMNB1

— Valencia CF (@valenciacf) March 10, 2019


סלטה ויגו – בטיס 1:0

המארחת רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון (ארבעה הפסדים ותוצאת תיקו אחת) והיא מתחת לקו האדום בסיומו של המחזור. אם לא די בכך, בשבוע הבא היא תצא לסנטיאגו ברנבאו למשחק חוץ נגד ריאל מדריד כאשר סכנת הירידה מרחפת מעל ראשה.


בטיס, מנגד, השיגה שלוש נקודות אחרי שני הפסדים רצופים בכל המסגרות ונצמדה לחבורת הצמרת עם 39 נקודות. בשבוע הבא היא תארח את ברצלונה בידיעה שניצחון יגביר את סיכוייה לסיים במקום שמוביל לליגת האירופית בסיום העונה. חסה (80) הכריע והעניק לירוקים לבנים את הנקודות עם שערו הראשון מאז אוגוסט 2017, אז הוא מצא את הרשת במדי סטוק נגד ארסנל.


חסה (Gettyimages)


סביליה – ריאל סוסיאדד 2:5

אחרי תקופה לא קלה שכללה חמישה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, האנדלוסים חזרו לחייך. וויסאם בן ידר ניצח על החגיגה עם שלושער נפלא וסידר לסביליה את המקום השישי שמוביל בסיום העונה לליגה האירופית. פאבלו סראביה כבש את הראשון במשחק והמנצחת נהנתה גם משער עצמי של מיקל אויארסבאל, שמן העבר השני הבקיע צמד לזכות סוסיאדד שרשמה הפסד ליגה שני ברציפות.


לבאנטה – ויאריאל 2:0 

ניצחון סופר דרמטי של הצוללת הצהובה, שנהנתה מעצמי של רובר פייר (93) ושער נוסף של סמואל צ'וקואזה (96) וטיפסה מעל הקו האדום עם נקודה אחת יותר מסלטה ויגו. לבאנטה, לעומת זאת, במקום ה-15 עם 30 נקודות.

 

#LevanteVillarreal | 0-2 94' | ¡Y FINAL! ¡FINAAAAAL! ¡FIIIINAAAAL! ¡EL SUBMARINO SE LLEVA 3️⃣ PUNTOS DE ORO PURO Y SALE DE LA ZONA PELIGROSA! ¡VAAAAAAMOOOOOOS ! pic.twitter.com/peHDxQ79vJ

— Villarreal CF (@VillarrealCF) March 10, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי