זידאן יחזיר את איסקו להרכב ריאל, גם בזנמה ואסנסיו יפתחו

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

המאמן יערוך בכורה מחודשת על הקווים בברנבאו נגד סלטה ויגו, וינסה לסיים את העונה של הבלאנקוס בין ארבע הראשונות. הקשר, שסופסל בתקופת סולארי: "הפרויקט מתחיל מחדש, מאמין שנחזור ובגדול"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד סיימה למעשה את העונה, אז למה אנחנו בכל זאת מתרגשים לקראת משחקה מחר נגד סלטה ויגו מחר (שבת) בסנטיאגו ברנבאו? הסיבה היא כמובן העובדה שזינדין זיזאן יערוך קאמבק על הקווים לראשונה אחרי שעזב את הקבוצה בהודעה מפתיעה בקיץ האחרון. כולם סקרנים לדעת איך תיראה ריאל מדריד תחת זיזו. הרבה קסמים הוא לא צפוי לעשות, כיוון שאין לו אפשרות לאושש את הסגל, אבל הוא ינסה לחקות את אולה גונאר סולשיאר שעם אותו סגל שהיה לז'וזה מוריניו חולל נפלאות במנצ'סטר יונייטד.


301 יום עברו מאז גמר האלופות בו ניצחה ריאל מדריד 1:3 את ליברפול במה שהיה משחקו האחרון של זידאן בריאל מדריד. זידאן יחזור לקדנציה שנייה שנראית כרגע מתחילה בקטן עם מטרה אחת בלבד: לסיים בין ארבע הראשונות בליגה. הבלאנקוס רחוקים 12 נקודות מברצלונה במקום הראשון וללא סיכוי לזכות באליפות. המשחק נגד סלטה יהיה משחקו ה-150 של זידאן כמאמן ריאל מדריד, ואולי בשביל זה הוא חזר – כדי להשלים את המספר לעגול. הוא צבר עד כה 104 ניצחונות ותשעה תארים, מהם שלוש זכיות באליפות אירופה.


Zidane will take charge of his 150th @RealMadrid match on Saturday! His record so far:
149 matches
⚽ 393 goals
104 wins
9 trophies#HalaMadridpic.twitter.com/8WXyzSSsQt

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) 14 במרץ 2019


זיזו צפוי לעשות כמה שינויים בהרכב. לפי "אס", הוא צפוי לחזור לשחק בשיטת 4-4-2 האהובה עליו עם שני חלוצים, כנראה קרים בנזמה ומרקו אסנסיו. על פי הערכות הפרשנים הוא גם יחזיר את איסקו להרכב. בשער טיבו קורטואה צפוי להמשיך למרות התקופה הלא טובה בה הוא נמצא ולמרות שזידאן אהב את השוער קיילור נבאס. "מארקה" כתב שבריאל מדריד מצפים מקורטואה לחזור לימים של הגביע העולמי בו היה בשיאו ולכן זיזו לא צפוי לשבור אותו כעת ולספסל אותו. שאלה מעניינת היא האם מרסלו יפתח כמגן שמאלי או שסרחיו רגילון שלאחרונה תפס לו את המקום בהרכב ימשיך גם אצל המאמן החדש-ישן. לפי פרסומים, זידאן ביקש ממרסלו להישאר ולא לעזוב בקיץ. זידאן מצפה ממרסלו להשתפר ומרסלו מצפה מזיזו לתת לו גב. בקישור האחורי עשוי לפתוח פדריקו ואלוורדה האורוגוואי בהיעדרו של קאסמירו הפצוע.


איסקו דיבר על חזרת זידאן בפרסומת שעשה לאדידס: "החזרה של זיזו הן חדשות טובות. כשחקן הוא היה מרשים וכמאמן הצליח בגדול. זה אומר הרבה עליו שהוא חזר עכשיו ברגע מאוד מסובך בקבוצה. הוא מאוד אוהב את ריאל מדריד. זו בטוח לא היתה השנה שלנו עד כה, אבל הפרויקט של ריאל מדריד מתחיל עכשיו מחדש. אני מאמין שנחזור בגדול". איסקו היה השחקן ה-12 בעידן זידאן ושיחק אצלו 6,524 דקות בעוד שאצל ז'ולן לופטגי היה השחקן ה-13 עם 647 דקות ואצל סנטיאגו סולארי כבר נפל למקום 21 ואחרון עם 528 דקות.


ב"אס" ציטטו ידיעות באנגליה לפיהן ריאל מדריד תציע 84 מיליון יורו על אדן הזאר, כשלפני כן דווח שצ'לסי רוצה עליו 115 מיליון יורו. אחרי המשחק אתמול של צ'לסי נשאל מאוריציו סארי לגבי עתידו של הזאר שחוזהו בצ'לסי מסתיים בקיץ 2020 והוא השיב: "תצטרכו לשאול את הזאר. אני לא דיברתי איתו על חזרתו של זידאן לריאל מדריד. אני לא מודאג אם יעזוב. אני רוצה רק שחקנים שרוצים לשחק בצ'לסי". אגב, לא ברור אם סארי עצמו ימשיך עונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי