דיווח: ברצלונה שוב תסתער על גריזמן בקיץ

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Gettyimages

בשער "הלאקיפ" נכתב שהחלוץ הצרפתי מאוכזב מאוד מההדחה מליגת האלופות ומתחרט שלא עבר בקיץ ל'קאמפ נואו'. גם יוביץ' מפרנקפורט מועמד

(גודל טקסט)
העיתון "מונדו דפורטיבו" הספרדי ו"הלאקיפ" הצרפתי טוענים כי אנטואן גריזמן שוב מועמד לעבור לברצלונה. ע"פ הטענות, החלוץ שהחליט להישאר באתלטיקו מדריד בקיץ האחרון למרות הצעות מהקטאלונים. התחרט על הישארותו ב'וונדה מטרופוליטנו' בעקבות ההפסד המשפיל 3:0 ליובנטוס, שהוביל להדחה משמינית גמר ליגת האלופות. גריזמן משתכר 23 מיליון יורו לעונה וסעיף השחרור שלו מוערך בכ-120 מיליון יורו.

 

 

בקיץ האחרון הצרפתי כבר סיכם בבצלונה, אבל אתלטיקו מדריד לחצה עליו בכל הכח להישאר והבטיחה לו שהקבוצה תתחזק ושכרו יעלה במידה ניכרת. לאחר התלבטות ארוכה, חתם גריזמן עד 2023. אולם, לאחרונה הכוכב הצרפתי חש תסכול גדול. סעיף השחרור של גרייזמן הוא למעשה 200 מיליון יורו, אבל יש בו סעיף מיוחד המתייחס לקיץ הקרוב ב-2019. אז מחירו יהיה 120 מיליון יורו חד פעמית ולכן ברצלונה תוכל לנצל את הפרצה הזאת.


גרייזמן חושב שברצלונה מתנהלת טוב יותר מבחינה ארגונית. הקטאלונים בדרך הבטוחה לזכייה ב'לה ליגה' עם פער של 7 נקודות מאתלטיקו, ועדיין יכולים לזכות בגביע המלך ובליגת האלופות. גריזמן שהגיע לאתלטיקו בקיץ 2014, זכה עם הקבוצה בשלושה תארים, אך אין בארונו תואר מרשים יותר מאשר זכייה בליגה האירופית.


Portada @mundodeportivo: "OPCIÓN GRIEZMANN" #PortadaMD#Portadaspic.twitter.com/UCf77dWmPE

— Radio Barça (@RadioFCB) 17 במרץ 2019


הקבוצה של ארנסטו ואלוורדה מחפשת מחליף ליום שאחרי לואיס סוארס והצרפתי בן ה-27 יכול להיות פיתרון מושלם עבורם, אחרי עזיבת פאקו אלקסר לודרטמונד ומוניר לסביליה. מועמדים נוספים לחזק את החוד כפי שפורסם הם מקסי גומס מסלטה ויגו ואנדרה סילבה המושאל ממילאן לסביליה וכן לוקה יוביץ' מפרנקפורט. בעיתון "ל'פריזיאן" נכתב שבארסה עוקבת אחרי הכישרון הצעיר של פ.צ. פאריס מהליגה השנייה בצרפת סילאס וומנגיטוקה בן ה-19 המשחק חלוץ מרכזי. הוא כבש העונה 7 שערי ליגה בקבוצה שמדורגת רביעית ונלחמת על העלייה. 


ברצלונה תשחק היום מול בטיס בחוץ בבניטו ויאמרין (21:45), כשבסיבוב שעבר בטיס הדהימה עם ניצחון 3:4 בקאמפ נואו. אם בארסה תנצח היא תהיה קרובה לסגור את סיפור האליפות כשתפתח פער של עשר נקודות על אתלטיקו מדריד השנייה. ליאו מסי שצפוי לשחק, כבש מול בטיס 16 שערים ב-18 מפגשים באיצטדיון. פיליפה קוטיניו ימשיך לפתוח בהרכב על חשבון דמבלה הפצוע. בארסה ובטיס הקבוצות שמחזיקות הכי הרבה בכדור. בארסה (64.8 אחוז) ואחריה בטיס (63.8). עבור מארק בארטרה וכריסטיאן טאיו יהיה מדובר במשחק מרגש נגד האקסית. 


בטיס מדהימה את בארסה בסיבוב הקודם. (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי