מונצ'י הוצג בסביליה: "רוצה שנילחם על הדברים הגדולים"

מונצ'י היום במסיבת העיתונאים
מונצ'י היום במסיבת העיתונאים | צילום: AFP

המנהל הספורטיבי של דאבור החל מהעונה הבאה, הוצג רשמית: "זה יום מיוחד עבורי וקשה להסביר במילים, הגעתי למען העתיד של הקבוצה". הנשיא קסטרו אמר: "אני בטוח שהבאנו את המנהל הכי טוב בעולם"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
מואנס דאבור צריך לעקוב מעכשיו אחרי הבוס החדש-ישן של סביליה, קבוצתו בעונה הבאה. המנהל הספורטיבי רמון רודריגס מונצ'י, הוצג היום (שני) רשמית על ידי המועדון לאחר שחזר לקבוצה בה עבד 18 שנה, לפני שעזב לפני פחות משנתיים לרומא. מונצ'י הוצג על ידי הנשיא של סביליה חוסה קסטרו וייכנס לתפקידו ב-1 באפריל.


מונצ'י אמר בהצגתו: "אחרי שעבדתי שנתיים במועדון גדול אחר, למדתי, התקדמתי אישית ויש לי כל הרצון והיכולת להשקיע שוב את כל ההון האישי שצברתי במועדון". הנשיא קסטרו אמר שמונצ'י יהיה מעורב בכמה תפקידים בקבוצה ולא רק בצד הספורטיבי, והציג אותו למעשה כאיש החשוב במועדון: "הצגנו לו את הפרויקט החדש שלנו ושכנענו אותו לבוא. אני בטוח שהבאתי את המנהל הספורטיבי הכי טוב בעולם".


המנהל הספורטיבי התייחס למשמעות של היום המרגש עבורו: "זה יום מוזר שקשה היה לדמיין אותו וקשה להסבירו במילים. זה רגע שרציתי להגשים כמה שיותר מהר והיום אני מגשים את חזרתי לסביליה. אני צריך להודות למועדון ולכל אלה שתרמו להחזרתי הביתה".


@leonsfdo: ‘I hope to make another step up here to make the difference. We can improve both in the sporting and economic sense. We aspire for success.'#vamosmiSevilla#WeareSevillapic.twitter.com/wofx9WEeiT

— Sevilla FC (@SevillaFC_ENG) 18 במרץ 2019


התקופה שיישאר בסביליה: "החוזה פתוח ואין תאריך סיום. פעם אחרונה עבדתי בקבוצה 18 שנה. עכשיו אני לא יודע אם אלה יהיו 18 שנים נוספות, אבל מאמין שאשאר זמן ארוך ככל האפשר. אני רוצה להילחם עם הקבוצה על הדברים הגדולים.


המטרות: "להשתפר בצד המקצועי וגם בצד הכלכלי. לא הגעתי להציל מישהו או לקחת למישהו את המקום. הגעתי למען העתיד של הקבוצה. המטרה שלנו היא להיות קרובים למקומות הגבוהים ביותר בליגה שם הדברים נחתכים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי