קיילור נבאס שפך את הלב: "סולארי עשה לי מעשה מכוער"

קיילור נבאס
קיילור נבאס | AFP

השוער, שחווה עונה קשה במיוחד, נשם לרווחה לאחר חזרתו של זידאן ותקף את המאמן הקודם: "כולם שיחקו נגד צסק"א ורק אני לא". למרות הכל, הוא לא פוסל שימשיך בריאל מדריד: "אמשיך לתת הכל למען המועדון"

(גודל טקסט)
ביום שבת כשריאל מדריד ניצחה 0:2 את סלטה ויגו, בבכורה המחודשת של זינדין זידאן, באירופה דיברו בעיקר על הבחירה של הצרפתי להחזיר להרכב את איסקו ומרסלו שזכו להתעלמות מצד סנטיאגו סולארי. מי שהתרגש לא פחות היה השוער קיילור נבאס, שתחת המאמן הארגנטינאי שיחק אך ורק במשחקי הגביע (ומשחק ליגה נוסף נגד בטיס).


השוער בן ה-32 שזכה עם ריאל מדריד שלוש פעמים ברציפות בליגת האלופות שפך את ליבו בראיון לתוכנית רדיו בספרד. השוער התייחס למצב הלא פשוט תחת סולארי ולא חסך בביקורת. מבחינתו, רגע השבר הגדול היה במשחק ליגת האלופות נגד צסק"א מוסקבה בו הובסה ריאל מדריד 3:0 במחזור הסיום של שלב הבתים.


נבאס נזכר: "זה היה מאוד מכוער. במשחק האחרון בליגת האלופות, שעוד לפניו ריאל מדריד הבטיחה את ההעפלה, סולארי נתן הזדמנות לשחקנים שפחות שיחקו, אבל לא אני. היה לי קשה להתמודד עם זה". השוער הגיב לדבריו של סולארי שאמר בראיונות שהוא "ג'נטלמן", ואמר: "דיברתי איתו קצת, הוא כיבד אותי כמקצוען, אבל זו תקופה שארצה לשכוח ממנה. לא רוצה לדבר על זה ואין טעם, בטח ששאלתי אותו למה אני לא משחק. יותר מ-20 משחקים על הספסל, מה כבר אפשר לומר. ידעתי שלא אשחק אצלו".



קיילור נבאס (AFP)


מצבו האישי: "אני בקוסטה ריקה עם הנבחרת, מחכה למשחקים נגד גוואטמלה וג'מייקה, אני מאוד שמח ותמיד מודה לאלוהים. זו הייתה עונה קשה, אבל הכדורגל מעמיד אותנו למבחן פיזי ונפשי כל הזמן. אני תמיד בגישה שהכל יכול להסתדר ולהשתפר. אני מנסה לעשות הכל כדי לקבל הזדמנויות. כולם יודעים באיזו רמה גבוהה התאמנתי, חבריי לקבוצה וגם המאמנים". 


היחסים עם טיבו קורטואה והשחקנים: " תחרות בקבוצה גדולה זה טוב, אבל בתנאי שהתחרות בריאה. אין לי בעיה להתחרות באף אחד, המאמן מקבל החלטה וזהו, אני וקורטואה ביחסים טובים מאוד. אני רוצה ליהנות מהעבודה שלי ולשחק הרבה ככל האפשרי". השוער הוסיף ששחקנים רבים בקבוצה תמכו בו וציין את ראמוס, מודריץ', מרסלו, והוסיף שהוא היה יכול לציין את כולם. "אני אסיר תודה".


כעת, עם בואו של זידאן, השוער מרגיש שהוא יקבל את ההזדמנות והכל יכול להשתנות: "זידאן סיפר לי לפני המשחק (נגד סלטה) שאני עומד לפתוח בהרכב, והייתי מאושר. בכל פעם שאני רואה את השם שלי ב-11 אני מתרגש". נבאס לא פוסל את האפשרות שימשיך בריאל מדריד: "זה לא הזמן לחשוב על כך. רציתי לשנות את המצב שלי. יש לי חוזה והאשלייה שלי תמיד הייתה להמשיך כאן. מה שברור הוא שנתתי הכל למועדון ואמשיך ככה, אבל לא הייתי רוצה לחוות עוד שנה כזו".



נבאס עם זידאן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי