לואיס פיגו: סרחיו ראמוס ראוי לזכות בכדור הזהב

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | Gettyimages

כוכב העבר הפורטוגלי התראיין במארקה והחמיא לקפטן ריאל מדריד: "לשחקן הגנה קשה לזכות בתואר כמעט כמו שוער, קנאברו הוא דוגמה לכך שזה אפשרי". וגם דיבר על המעבר מברצלונה, יוהאן קרויף וז'וזה מוריניו

(גודל טקסט)

לוקה מודריץ' שבר 10 שנות הגמוניה של ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו לאחר שזכה בכדור הזהב בדצמבר 2018. שחקן ריאל מדריד לשעבר לואיס פיגו, מאמין כי גם שחקנים אחרים במדי הבלאנקוס ראויים לא פחות מהקשר הקרואטי לקטוף את התואר היוקרתי.

הקשר הפורטוגלי ציין כי הפרס האישי הבכיר מגיע ללא אחר מאשר קפטן ריאל מדריד סרחיו ראמוס אשר הוביל את המועדון הספרדי לשלוש זכיות רצופות בליגת האלופות: "אני חושב שהוא ראוי לזכות בכדור הזהב", אמר לואיס פיגו למארקה והוסיף: "לשחקן הגנה לא פחות קשה לזכות בכדור הזהב מאשר לשוער, אך הזכייה של פאביו קנאברו בשנת 2006 מוכיחה כי הדבר אפשרי".

קפטן נבחרת פורטוגל לשעבר דיבר על המעבר מברצלונה לריאל מדריד בקיץ 2000: "כשאתה לוקח סיכון אתה תמיד חושב שזה יהיה לטובה. חיפשתי פרסום וניסיתי להשתפר בכל היבט, מבחינה כלכלית, יוקרתית ועם כותרות. בהמשך עברתי לאינטר כי חיפשתי הנאה מכדרוגל".


שחקן ההגנה האחרון שזכה בכדור הזהב. פאביו קנאברו ב-2006 (Gettyimages)

על המאמנים שעבד תחתיהם אמר: "הייתה לי את הזכות להתאמן תחת יוהאן קרויף, הוא היה גאון ולמדתי המון מפילוסופית הכדורגל שלו. קרלוס קיירוש היה המאמן שלי בנבחרת פורטוגל ובנוסף עבדתי גם עם דל בוסקה ומוריניו. מאוד קשה להשוות ביניהם כי כולם הוו פרק חשוב בקריירה שלי".

לואיס פיגו זכה בעבר בכדור הזהב בשנת 2001 במדי ריאל מדריד לאחר שהוביל את הקבוצה לאליפות ראשונה לאחר ארבע שנים כאשר כבש שמונה שערים והוסיף לא פחות מ-18 בישולים. לאחר זכייתו של כריסטיאנו רונאלדו בתואר לראשונה בשנת 2008 ספורטינג ליסבון הפכה לקבוצה הראשונה והיחידה עד כה בהיסטוריה שגדלו בשורותיה שני זוכים שונים בכדור הזהב.


לואיס פיגו במדי ריאל מדריד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי