ואלוורדה: "דבריו של פיקה? מעדיף להתייחס לנושאים רציניים"

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | AFP

מאמן ברצלונה התייצב למסיבת עיתונאים לקראת הדרבי מול אספניול (שבת, 18:15) ואמר על הבלם שעורר סערה: "לא צפיתי, אבל זו תוכנית הומור. מצבו של מסי? הוא נח בימים האחרונים ונראה כשיר"

(גודל טקסט)

המחזור ה-29 בליגה הספרדית ייצא לדרך כבר הערב (שישי) במפגש בין ג'ירונה לאתלטיק בילבאו, אבל במוקד יהיה הדרבי בקאמפ נואו בשבת בין ברצלונה לאספניול ב-18:15. עוד קודם לכן במהלך השבת, חטאפה תארח את לגאנס (15:00), סלטה ויגו את ויאריאל (20:30) ואלאבס תארח את אתלטיקו מדריד (22:45).

ברצלונה – אספניול (שבת, 18:15)
בלם ברצלונה, ג'רארד פיקה שפרש מנבחרת ספרד ולקח השבוע חלק במשחק נבחרת קטלוניה, התראיין לאחד מערוצי הטלוויזיה לקראת הדרבי הקטלוני וסיפק מספר ציטוטים שהלהיטו את האווירה באופן חריג במיוחד, כשבין השאר אמר כי "יש לי יותר כסף מאשר יש לאספניול", סיפר ש"מסי אחד השחקנים שהכי אוהבים להטריל" וכשנשאל כמה פעמים הוא מקיים יחסי מין בחודש שאל אם "מה שעשינו לריאל בסנטיאגו ברנבאו נחשב?".

יממה לאחר מכן, במסיבת עיתונאים לקראת הדרבי נגד אספניול, מאמנו ארנסטו ואלוורדה נאלץ להתייחס לדברי הבלם: "לא צפיתי בזה ולא שמעתי, אבל אין לי יותר מדי מה להגיד. זו תוכנית הומור ואני משער שהוא ניסה לקחת חלק, אבל הדרבי הוא לא נושא לצחוק. זה משחק רציני ואני רוצה שנעסוק כאן בדברים רציניים".

ואלוורדה נשאל על פציעתו של ליאו מסי, בעקבותיה שוחרר מסגל נבחרת ארגנטינה למשחק נגד מרוקו: "אנחנו חושבים שהוא כשיר. הוא סובל כבר תקופה ארוכה, אבל הוא נח בימים האחרונים ואנחנו מנסים לעשות את הכל בשביל שהוא יהיה במאת האחוזים".


מסי. זכה למנוחה בימים האחרונים וצפוי לפתוח כרגיל (Gettyimages)

עבור ברצלונה יהיה זה משחק ראשון בתקופה עמוסה למדי, כשביום שלישי היא תתארח בוויאריאל, בשבת הבאה תארח את המדורגת שנייה אתלטיקו מדריד וביום רביעי לאחר מכן (10.4) תתארח באולד טראפורד אצל מנצ'סט ריונייטד. ואלוורדה נשאל על רוטציה אפשרית והודה: "נצטרך לעשות שינויים בשלושת המשחקים הבאים, נעקוב אחר השחקנים ומדי יום נעשה את השיקולים שלנו בנוגע לחלוקת הדקות. אנחנו נכנסים לתקופה של משחקים מכריעים וחשוב שכולם יהיו רעננים וכשירים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי