פיקה חשף: "מסי הוא אחד ה'טרולים' הגדולים שאני מכיר"

ג'רארד פיקה עם ליאו מסי
ג'רארד פיקה עם ליאו מסי | AFP

הבלם של ברצלונה סיפר על ההומור של ה'פרעוש', חימם את האווירה לקראת הדרבי: "יש לי יותר כסף מכל התקציב של אספניול". וגם: החשיפה על זלאטן איברהימוביץ'

(גודל טקסט)

לא הרבה אנשים בעולם יכולים להגיד שהם מכירים את ליונל מסי כפי שג'רארד פיקה מכיר אותו. השניים שיחקו יחד באקדמיית הנוער של בארסה 'לה מאסיה' בין השנים 2001 ועד 2004, אז עבר למנצ'סטר יונייטד, אך חזרו לשתף פעולה כשהבלם חזר ל'קאמפ נואו' ב-2008.

אמש, חשף פיקה מידע פנימי על הפנומן הארגנטינאי לעיתון הקטאלוני 'לה רסיסטנס': "למסי יש הומור מאוד אירוני" אמר פיקה והתבדח "הוא אחד הטרולים הגדולים שאני מכיר".

פיקה לא זר ל'הטרלות', והחליט לצחוק בעצמו על היריבה העירונית רגע לפני הדרבי של ברצלונה (שבת, 18:15): "יש לי יותר כסף מהתקציב של אספניול העונה. יש לי הרבה יותר מ-57 מיליון יורו". 


חימם את האווירה לקראת הדרבי (AFP)

פיקה המשיך לספק כותרות, כשחשף סיפור על חברו לשעבר לקבוצה וחלוץ לוס אנג'לס גלאקסי בהווה, זלאטן איברהימוביץ': "הוא אוהב כסף יותר מכל אחד אחר על כדור הארץ. יום אחד הוא אמר לנו 'להרוויח כסף זה לא הדבר הכי חשוב בעולם'. כולנו שתקנו, ואז הוא אמר 'להרוויח הרבה מאוד כסף, זה הדבר הכי חשוב בעולם'".

ברצלונה תארח הערב את אספניול ותקווה להמשיך לשלוט ללא עוררין בעיר. בעשור האחרון, אספניול הצליחה לגבור על הקטאלונים רק פעם אחת, ועם פער של 10 נקודות מאתלטיקו במדריד במקום השני, ספק אם מסי, פיקה וחבריהם יתקשו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי