זידאן: "אני אוהב את פוגבה, למה שלא יגיע לריאל מדריד?"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

המאמן הצרפתי חרג ממנהגו ואמר שישמח לצרף את קשרה של מנצ'סטר יונייטד, רגע לפני שהבלאנקוס מארחים את הואסקה האחרונה בטבלה בברנבאו. מודריץ', קרוס, וראן ואסנסיו מחוץ לסגל

(גודל טקסט)

ריאל מדריד חוזרת מפגרת הנבחרות למשחק בית נוסף, הפעם נוח במיוחד – מול הואסקה האחרונה בטבלה בסנטיאגו ברנבאו (ראשון, 21:45). המאמן זינדין זידאן שירשום את משחקו הביתי ה-50 במסגרת הליגה (רשם 36 נצחונות מול חמישה הפסדים), יקווה לרשום ניצחון שני רצוף בקאמבק שלו על הקווים, כשבמועדון רואים את המקום השני בו מחזיקה אתלטיקו מדריד כמטרה ברורה.

זידאן התראיין במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אך את עיקר תשומת הלב משכו הדברים שאמר על פול פוגבה. זידאן בדרך כלל מתעלם באלגנטיות מהשאלות על שחקנים שמקושרים לקבוצה ועל העונה הבאה. המאמן אמר על פוגבה: "אני מאוד אוהב אותו, זה לא חדש, אני מכיר אותו באופן אישי. הוא שחקן יוצא דופן, יש מעט מאוד שיודעים להגן ולתקוף כמוהו, הוא מסוגל לעשות הכל. אם הוא רוצה לעזוב את מנצ'סטר יונייטד אז למה שהוא לא יגיע לריאל מדריד?".

האם אמבפה שווה 280 מיליון יורו: "היום אני לא יכול לומר אם שחקן אחד שווה 100 מיליון, 150 מיליון, 300 מיליון. כשאני הגעתי לריאל מדריד עברתי בתמורה ל-72 מיליון יורו ואמרתי שזה היה מטורף. אמבפה שחקן מצוין אבל הוא לא שחקן שלי ואני לא הולך לדבר עליו מתוך כבוד למועדון שלנו, לשחקנים שלי וגם לפריז סן ז'רמן".


פוגבה. זידאן פותח בפניו את הדלת (AFP)

על סרחיו ראמוס שחוגג יום הולדת 33: "צריך לברך אותו על היום הולדת ועל מה שהוא נותן לנו. הוא הקפטן, המנהיג, ריאל מדריד היא הבית שלו. אין לי ספק שהוא ישחק הרבה יותר שנים ממני. הוא מקצוען, דואג לעצמו, שחקן חשוב עבור הקבוצה".

על עתידו של וראן: "יש פה הרבה מאוד דיבורים ואני מבין את זה, כולם יכולים לחשוב, להגיד ולכתוב מה שהם רוצים. אבל אני רואה את וארן מאושר כאן, שמח, נחוש להתאמן ולהצליח, מעורב בכל מה שקורה. הוא כבר שמונה שנים כאן". זידאן הוסיף שהוא לא צריך לשכנע אף אחד להישאר: "השחקנים במועדון הטוב בעולם והם יודעים את זה. לא כל אחד יכול לשחק כאן".

על המשחק מחר: "התחושות טובות מאוד, לא היינו הרבה זמן ביחד, אבל זה לא משנה. עשינו שבועיים טובים עם אימונים בעוצמה גבוהה. זה הכי חשוב עבור מחר. לא חסר לי שום דבר בקבוצה כדי לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר. בהחלט הרגשתי כאילו מעולם לא עזבתי. ראיתי את כל המשחקים, ידעתי שזו החלטה מסובכת לעזוב. חזרתי לקבוצה עם חיוך".


שחקני ריאל מדריד. משחק נוח על הנייר (AFP)

ובחזרה לצד המקצועי, השוער טיבו קורטואה לא התאמן ולכן קיילור נבאס שוב יעמוד בין הקורות. זידאן החליט באופן מפתיע לתת מנוחה ללוקה מודריץ', טוני קרוס, רפאל וארן ומרקו אסנסיו שעבדו קשה במשחקי הנבחרות השבוע. דני קרבחאל ו-ויניסיוס עדיין פצועים. הבוקר כתבו ב"אס" שמרסלו שינה את דעתו והחליט להישאר בעקבות חזרתו של זידאן. הואסקה, מנגד, מדורגת במקום האחרון בטבלה במרחק שבע נקודות מחוף מבטחים. הקבוצה לא הצליחה לפתח מומנטום לאחר הניצחון 1:2 על סביליה וספגה שני הפסדים רצופים. שעון החול שלה הולך ואוזל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי