ברצלונה ואייאקס יגיעו להסכם שיסלול את מעברו של דה ליכט?

מתיאס דה ליכט
מתיאס דה ליכט | AFP

שחקן העבר והמנכ"ל מארק אוברמארס חשף בראיון במולדתו כי מתנהל מו"מ מול הקטלאנים בניסיון להגיע להסכם לפיו אלופת ספרד תעביר שחקנים שאיבדו את מקומם ותקבל בתמורה כוכבים צעירים. וגם: קוטיניו בדרך החוצה

(גודל טקסט)
אייאקס אמסטרדם מזה שנים ידועה כאחת מספקיות השחקנים הטובות ביותר באירופה, מועדון שבמידה מסוימת אפילו מבוסס על גידול כישרונות ומכירתם בסכומי עתק, אבל לפי המנכ"ל ושחקן העבר מארק אוברמארס, זהו ממש לא רצון המועדון. ועם זאת, בראיון לרשת NOS ההולנדית, אוברמארס לא רק הצהיר על שינוי המדיניות, אלא גם על מו"מ שכבר מתנהל מול ברצלונה במטרה להגיע להסכם על חילופי שחקנים.


לפי דברי אוברמארס, אייאקס עשויה לספק לברצלונה שחקנים צעירים ולעומת זאת ברצלונה תעביר אליה שחקנים ותיקים יותר שלא מוצאים את מקומם במועדון. לפי העיתון "ספורט", ההסכם הזה הוא גם שיסלול את דרכו של מתיאס דה ליכט לברצלונה חרף העובדה שגם קבוצות כמו באיירן מינכן, פריז סן ז'רמן ויובנטוס בעקבות הבלם.


"יש לנו יחסים טובים עם ברצלונה, שרוצה להשאיל לנו שחקנים ו מנגד אנחנו לא הולכים להביא לפה יותר מדי שחקנים מברצלונה, כי אנחנו לא סניף של הקבוצה הזאת", הצהיר המנכ"ל, "יש לנו כישרונות גם באקדמיה שלנו ונמשיך לטפח אותם. השחקנים שיגיעו יהיו קצת מבוגרים יותר, או שחקנים שזה עתה פרצו. עוד נראה בעתיד מה ייסגר". בברצלונה מאמינים שיוכלו כך לצרף את דה ליכט במחיר נמוך יותר מזה שעלה פרנקי דה יונג (75 מיליון יורו). בברצלונה מנסים לשכנע אותו שיהיה לו מקום בהרכב לצידו של ג'רארד פיקה והבלם מצידו אמר כי יחליט במהלך השבוע הקרוב על עתידו.




דה ליכט חוגג בברנבאו. בעונה הבאה יחד עם דה יונג בקאמפ נואו? (Gettyimages)


בתוך כך, ב"ספורט" גם פרסמו היום פעם נוספת על כך שפיליפה קוטיניו עשוי לעזוב את ברצלונה כאשר צ'לסי, פאריס סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות בו. ברצלונה תדרוש עליו 130 מיליון יורו. אגב, צ'לסי תנסה לצרפו רק בהנחה שהערעור שלה יגרום לדחיית או ביטול איסור ההעברות שהוטל עליה לשנה הבאה. באשר לפאריס סן ז'רמן, היא רוצה לצרף את קוטיניו כי זה מה שביקש ניימאר עוד ב-2017 והם סבורים שיוכלו לאושש אותו אחרי עונה גרועה מאוד בברצלונה. גם מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בקוטיניו, שהיה כוכב על בליברפול. שתי האנגליות חושבות שקוטיניו יחזור להצליח בפרמיירליג אותה הוא מכיר מצוין.


ב"ספורט" גם נטען כי עתידו של איבן ראקיטיץ' בברצלונה לא ברור, אבל הקבוצה תסכים למכור אותו רק אם תקבל הצעה קוסמת במיוחד. ראשי ברצלונה נפגשו לפי הדיווח מספר פעמים עם סוכנו של ראקיטיץ' והבהירו לו שבשלב זה לא יפתחו מחדש את החוזה שמסתיים 2021.

Portada @sport: "NOVIAS PARA COUTINHO" #PortadaSport#Portadaspic.twitter.com/4rAZIhs918

— Radio Barça (@RadioFCB) 2 באפריל 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי