ראיולה הבטיח לפוגבה: "ב-2019 תשחק בליגה הספרדית"

פול פוגבה
פול פוגבה | AFP

לפי הדיווח, סוכנו של הקשר הבטיח להעבירו לספרד אחרי שלוש עונות באנגליה. נשיא ריאל לשעבר, לורנצו סאנס: "ריאל לא תצליח להחתים את אמבפה גם במיליארד יורו". פריז סן ז'רמן סימנה את רפאל וראן לקראת הקיץ

(גודל טקסט)
נמשכות הידיעות על הרכש הגדול שתבצע ריאל מדריד בקיץ הקרוב. שם שלא יורד מהכותרות הוא פול פוגבה. למרות שהמאמן אולה גונאר סולשיאר הצהיר שפוגבה שמח במנצ'סטר יונייטד והקבוצה תיבנה סביבו, העיתון "איבנינג סטאנדרד ניוז" פרסם שסוכנו, מינו ראיולה, הבטיח לו שב-2019 הוא ישחק בליגה הספרדית. למעשה, כבר שעבר מיובנטוס למנצ'סטר יונייטד אמר ראיולה לפוגבה: "תשחק שלוש שנים בפרמיירליג ואחר כך נעביר אותך לליגה הספרדית".


התכנון הראשוני היה למעשה שפוגבה יעבור לברצלונה, אך אחרי שיונייטד סירבה למכור את הקשר בקיץ האחרון והספרדים החתימו את פראנקי דה יונג, הכיוון החדש הוא ריאל מדריד. לפי הדיווח, ההבטחה של ראיולה שיכנעה את פוגבה לעבור מיובנטוס למנצ'סטר יונייטד ב-2016. חוזהו של אלוף העולם מסתיים בקיץ הבא, ב-2020, וליונייטד תהיה בעיה אם לא יאריך את חוזהו משום שיוכל לעזוב כשחקן חופשי. לפי העיתון הבריטי, חילופי המחמאות וההערצה בין פוגבה וזינדין זידאן צריכים להדאיג את מנצ'סטר יונייטד ומטילים ספק בכך שהקשר יישאר בקבוצה.

 


עוד שחקן שמקושר לריאל מדריד בכל רגע הוא קיליאן אמבפה. בהקשר לכך התארח היום (רביעי) נשיא ריאל מדריד לשעבר לורנצו סאנס באולפני ה"רדיו מארקה" בספרד ושחרר הכרזה מפוצצת: "גם אם ריאל מדריד תציע מיליארד יורו על אמבפה היא לא תוכל לרכוש אותו מפריז סן ז'רמן". סאנס שיבח בראיון את פרויקט האצטדיון החדש של הבלאנקוס שעלותו תהיה 500 מיליון יורו ויושלם בתוך שלוש שנים.



פוגבה מול מודריץ'. שנה הבאה יחד? (Gettyimages)


על העובדה שריאל מדריד תהיה מוכנה לשלם 280 מיליון יורו על אמפבה, כפי שפורסם ב"פראנס פוטבול" הצרפתי, אמר הנשיא שהיה בתפקיד בעבר חמש שנים: "אם שיפוץ ברנבאו עולה חצי מיליון יורו, לא הייתי משקיע חצי מזה על הבאת חלוץ כמו אמבפה, אבל ככל שאני יודע גם אם ישלמו עליו מיליארד יורו הקטארים לא ימכרו אותו כי אנחנו מתעסקים עם מועדון שיש לו כסף בלי סוף. לדעתי לא צריך להיות עצובים או להישבר מכך שאמבפה לא ישחק בברנבאו. העולם לא יקרוס אם הוא לא יגיע". על המשבר של העונה בריאל מדריד: "זו עונת מעבר, כי בשנים קודמות המועדון זכה בליגת האלופות, ישבנו בכל מקום ואכלנו קוויאר".


במקביל, פורסם בעיתון "אס" כי דווקא פ.ס.ז' רוצה לרכוש שחקן מריאל מדריד. מדובר ברפאל וראן, שהביע את רצונו לעזוב. זינדין זידאן אומנם טען שהבלם לא הודיע לו או לאף גורם על רצונו לעזוב, אבל בעיתון נאמר שפ.ס.ז' הצטרפה ליובנטוס שרוצה את הבלם הצרפתי. בקבוצה הצרפתית רואים בוראן יורש ראוי לטיאגו סילבה הברזילאי שחוזהו בקבוצה מסתיים ב-2020 והוא יהיה בן 35 אחרי שבע עונות במועדון.


גם אם בריאל מדריד לא רוצים שווראן יעזוב, הם חושבים על יורש וכבר פורסם שבהנהלת המועדון שמו עין על קאלידו קוליבאלי בלם נאפולי. חוזהו של הבלם חודש עד 2023 עם סעיף שחרור של 150 מיליון יורו. לווראן יש סעיף שחרור לא ריאלי של 500 מיליון יורו. רדיו "TV לונה" בנאפולי פרסם שנשיא הקבוצה דינו דה לורנטיס יציע שבע מיליון יורו לקוליבאלי כדי שיישאר במועדון. נכון לעכשיו הוא מרוויח חצי מזה רק 3.5 מיליון יורו.


לורנצו סאנס.
לורנצו סאנס."בשינם האחרונות זכינו בליגת האלופות, ישבנו בכל מקום ואכלנו קוויאר" (AFP)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי