זינדין זידאן: "מרסלו הוא מרסלו, אני אוהב איך שהוא משחק"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

בתקשורת הספרדית קטלו את ריאל מדריד לאחר הפסד החוץ לוולנסיה: "הרנסאנס בעידן של זיזו נפסק כבר בתחילתו". המאמן אמר בסיום: "העונה הזאת מסובכת עבור כולם". הבלאנקוס השוו שיא הפסדים מעונת 93/94

(גודל טקסט)
זינדין זידאן כבר מרגיש את הלחץ עליו אחרי שהפסיד אתמול (רביעי) עם ריאל מדריד במסטאיה ל-ולנסיה 2:1 במשחקו השלישי כמאמן ריאל מדריד אחרי הקאמבק. ב"מארקה" נכתב על המשחק: "ולנסיה השאירה את ריאל מדריד עם פנים אדומות מבושה. הרנסאנס בעידן של זיזו נפסק כבר בתחילתו. ריאל מדריד לא תקפה הרבה, נתקלה בחומה בהגנה של ולנסיה והשער של קרים בנזמה היה רק בדקה ה-93 בזמן פציעות ולא היה יכול להשפיע על התוצאה. לא היה צריך לשאול הפעם למה לוקה זידאן משחק אחרי שקיילור נבאס חזר לשער, אבל בהחלט היה צריך לשאול למה מרסלו משחק".


גם בחזית הציונים "מארקה" הראה שהלילה של ריאל מדריד היה שחור אחרי שכל השחקנים קיבלו כוכב אחד למעט מרקו אסנסיו, טוני קרוס ומרסלו שאפילו לא קיבלו ציון מרוב שהיו גרועים. מהעבר השני דני פארחו קיבל ציון 3 כוכבים מקום חמישי ורק נקודה מהמקום שמוליך לליגת האלופות. כניסתם של איסקו וגארת' בייל שעלו מהספסל לא הועילה. התקשורת בספרד קוראת לזידאן להסיק מסקנות ממצב הקבוצה. "אס" כתב: "כל המסקנות מהמשחק לגבי ריאל מדריד שליליות. אין יותר תירוצים לשחקני הבלאנקוס".


ב"מארקה" גם עקצו את ריאל מדריד בשער העיתון עם הכותרת, "האלופות (ולנסיה קרובה) ואלה שנמצאים בחופשה (ריאל מדריד)". העיתון גם כתב שריאל מדריד נראית כמו הטיטניק. קבוצה מפוארת שמתרסקת בגלל הבעיות שיש לה.


#LaPortada De Champions… y de vacaciones ️ pic.twitter.com/o63jT0RzPj

— MARCA (@marca) April 3, 2019


בעיתון "אס" נכתב בשער שצריך להסיק מסקנות מהמשחק של ריאל מדריד וציטט את מרסליניו מאמן ולנסיה שאמר: "היה לנו כמעט משחק מושלם". לפי ה"אס" ריאל מדריד הפסידה את המשחק ה-15 שלה העונה בכל המסגרות (9 בליגה) כאשר השיא השלילי של המועדון עומד על 19 הפסדים מעונת 84/85. בעונת 93/94 זו הייתה הפעם האחרונה שהפסידו 15 משחקים.


זידאן הגן על היכולת של מרסלו וההחלטה שלו לפתוח איתו: "מרסלו הוא מרסלו. אני אוהב איך שהוא משחק ואני רואה שהוא בכושר טוב. הוא מתאמן טוב. העונה הזאת מסובכת עבור כולם. שיחקנו טוב, אבל לא יכולנו לכבוש את השער הראשון. במחצית הראשונה לא השגנו כלום. אני לא יכול להאשים את השחקנים שלי בכלום כי הם ניסו. זה הפסד ועלינו לקבל זאת". זיזו הסכים שריאל מדריד החזיקה בכדור יותר, אבל לא ידעה מה לעשות איתו: "היינו צריכים לעשות יותר במטרים האחרונים. נצטרך להשתפר מול אייבר בשבת".



משחק מאכזב נוסף למרסלו (Gettyimages)


השוער קיילור נבאס התייחס לעתידו: "יש לי חוזה בריאל מדריד, אבל אם המאמן יגיד לי ללכת אעזוב. אנחנו בתקופה קשה וצריכים ללמוד מהטעויות. זו שנה בה הכל הלך רע, אבל עלינו להתמודד עם הבעיות. תמיד אעשה את המיטב ואנסה לשכנע את המאמן שאני צריך לשחק. נותרו לנו שמונה משחקים עד סוף העונה אז לפחות בשביל הכבוד של הזמן ננסה לשחק טוב יותר".


קאסמירו שהיה רע ניסה להסביר את ההפסד: "זו שנה מסובכת ואנחנו עובדים קשה כדי לחזור שנה הבאה בגדול".


היחיד שנראה טוב בבלאנקוס הוא בנזמה עליו נכתב שככל שהעונה של ריאל מדריד נראית גרועה שלו ממשיכה להשתפר. אתמול הוא כבש את שערו ה-24 העונה ומתוכם 15 בליגה. במקום לחגוג את השער הוא נראה כועס על חבריו בגלל ההפסד ומתוסכל.


הנסיקה של בנזמה הולכת יחדיו עם הנסיגה של ריאל מדריד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי