לפני אתלטיקו: ברצלונה מוכנה להציע למסי חוזה חדש

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

יממה לפני משחק העונה בספרד, ברתומיאו אמר שהוא רוצה להשאיר את מסי אצלו עד סוף הקריירה. בצד השני, הקולצ'נרוס רוצים לנצח בקאמפ נואו לראשונה תחת סימאונה, שאמר: "זה עושה אותי אופטימי". מוראטה וקוסטה יחזרו

(גודל טקסט)

רגע לפני שתפגוש את מנצ'סטר יונייטד ברבע גמר ליגת האלופות, יחכה לברצלונה המבחן האחרון לפני זכייה נוספת באליפות ספרד. הקטלאנים יארחו מחר (שבת) את אתלטיקו מדריד כששמונה נקודות מפרידות בין השתיים, מה שאומר שניצחון מפתיע של הקולצ'נרוס בקאמפ נואו עלול לפתוח מחדש את המירוץ לתואר.

ברצלונה סיימה ב-4:4 משוגע נגד ויאריאל במחזור אמצע השבוע האחרון, לאחר שכבר פיגרה 4:2 בדקה ה-91. גיבור המשחק היה, כמובן, ליאו מסי שנכנס כמחליף וכבש שער ענק בתוספת הזמן לפני שלואיס סוארס השווה בשניות הסיום. אולי כאות מחווה, ולאור הציטוטים של המאמן ארנסטו ואלוורדה שאמר שברצלונה תלויה במסי, בספרד מדווחים על כך שלכוכב יוצע חוזה חדש.

נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומיאו אמר כי הוא מקווה שמסי, שהחל את הקריירה בברצלונה בגיל 13, יישאר שחקן של קבוצה אחת, והציע לו חוזה חדש. ב-2017 חתם מסי על חוזה לארבע שנים, וכעת רוצים באלופת ספרד להרחיב את תנאי העסקתו. עדיין לא ידועים פרטי החוזה החדש וכמה הוא עשוי להרוויח.

סימאונה.
סימאונה. "נרגיש את הרגע על המגרש" (AFP)

בינתיים, בברצלונה מתכוננים למשחק. 18 מחזורים ברציפות לא הפסידו הקטלאנים בליגה, והם לא מתכוונים לעשות זאת דווקא נגד הקבוצה במקום השני בטבלה. אתלטיקו לא ניצחה את בארסה ב"לה ליגה" מאז פברואר 2010, ובקאמפ נואו כבר למעלה מ-13 שנה.

אם הקולצ'נרוס רוצים להשאיר את המאבק על התואר פתוח, הם יהיו חייבים לעצור את הרצף הזה ולהתעלות על עצמם נגד הקבוצה הטובה בספרד. החדשות הטובות מצידם הן חזרתם לכושר של אלברו מוראטה ודייגו קוסטה, שהתאמנו השבוע כרגיל ויהיו כשירים למשחק.

דייגו סימאונה אמר לקראת המפגש הקשה: "יכול להיות שנתקיף מיד עם הפתיחה, יכול להיות שנחכה מעט. נהיה חייבים להבין את הרגע על המגרש. זה שמעולם לא ניצחתי את ברצלונה? זה רק עושה אותי אופטימי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי