זינדין זידאן: "אדן הזאר פנטסטי, לא החלטתי מי יישאר"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

לקראת משחק הבית נגד אייבר שהביסה אותה 0:3 בסיבוב הקודם, מאמן ריאל מדריד דיבר על הכוכב הבלגי: "שחקן שתמיד הערכתי". מרסלו: "שחקן חשוב". מודריץ': "ראוי לכדור הזהב" נבאס: "אוהב אותו כשחקן וכאדם"

(גודל טקסט)

זינדין זידאן רשם ברביעי את הפסדו הראשון בקדנציה המחודשת בריאל מדריד אחרי 2:1 לוולנסה במסטאייה. מחר (שבת) הבלאנקוס יארחו את אייבר שבסיבוב הקודם הנחילה הקבוצה הקטנה 0:3 מרשים כאשר סולארי היה על הקווים והמנג'ר הצרפתי ירצה להימנע ממעידה נוספת.

הערב דיבר זידאן במסיבת עיתונאים לקראת המפגש בברנבאו: "אנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה שנמצאת בעונה טובה ומה שאנחנו רוצים הוא לשפר את מה שניסינו בוולנסיה. אומרים שאנחנו משחקים נורא וזה שקר. אני לא יכול להיכנס לראש של השחקנים, אבל יש להם גאווה והם רוצים לסיים את העונה על הצד הטוב ביותר, אני משוכנע שיהיה לנו משחק טוב".

מה צריך לשפר: "התבוסה ביום רביעי כואבת, אבל זה יכול לקרות. אנחנו לא ניתן לזה להשפיע עלינו יותר מידי, זה קרה ואנחנו חושבים על מחר. לא שיחקנו טוב גם נגד סלטה ויגו והוואסקה, נמשיך להשתפר עם השחקנים שלי, עם כולם".


"התבוסה ברביעי הייתה כואבת" (Gettyimages)

מאמן הקבוצה לשעבר רדומיר אנטיץ' מתח ביקורת על מודריץ': "מה אני יכול לומר על זה, כל אחד יכול לומר מה שהוא רוצה. אני יכול לומר שהוא ראוי לכדור הזהב שלו, הוא זכה בו עם איכות גבוה ומסירות על המגרש".

לאחר מכן נשאל זידאן כמובן, על העונה הבאה והתייחס לשחקנים שעתידם מוטל בספק: "לקיילור נבאס יש חוזה, אני לא מתכוון לדבר עליו כלום. אני אוהב אותו כשחקן וכאדם. מרסלו שחקן חשוב, גם בגלל ההיסטוריה שלו ואני רוצה להחזיר אותו לעניינים, לא החלטתי מי נשאר ומי עוזב. העונה נגמרת בעוד חודש וחצי וכל שחקן הוא שימושי כעת למשימה שלנו".

בסיום דיבר על אדן הזאר: "לא אתן את הדעה האישית, אומר אותה בסיום העונה. הוא שחקן שתמיד הערכתי, הוא שיחק בצרפת, לכן ראיתי אותו הרבה ואני מכיר אותו באופן אישי, הוא שחקן פנטסטי".


זינדין זידאן מעריך מאוד את הזאר. סימן לבאות? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי