בספרד כבר בטוחים: "ברצלונה אלופה, רק התאריך חסר"

מסי חוגג נגד אתלטיקו
מסי חוגג נגד אתלטיקו | Gettyimages

אחרי הניצחון על אתלטיקו, והגדלת הפער בפסגה ל-11 נקודות, נראה שהאליפות כבר בדרכה לקטלוניה: "סוארס ומסי הבטיחו את התואר". קוסטה קילל את השופט וטען שזו הייתה קללה עצמית. ואלוורדה: "עשינו צעד גדול"

(גודל טקסט)
לאחר שברצלונה ניצחה אמש (שבת) 0:2 את אתלטיקו מדריד בקאמפ נואו בסוג של "משחק עונה" משערים שהובקעו בדקות הסיום, ב"מארקה" קבעו: "לואיס סוארס וליאו מסי הבטיחו את התואר לברצלונה בדקות הסיום". נשיא ברצלונה ג'וזף ברטומאו הודה: "בתחילת העונה היינו חותמים להיות במצב הזה לפני סיום העונה. אתלטיקו מדריד הרשימה אותי. הם שיחקו מצוין גם בעשרה שחקנים אחרי הרחקת דייגו קוסטה וזה רק במקרה שהם לא בהפרש קטן יותר מאיתנו בצמרת".


ליאו מסי, שזכה בתואר "שחקן החודש" וקיבל את הפרס מפטריק קלייברט, הבקיע את שערו ה-33 בליגה העונה וה-29 שלו נגד אתלטיקו מדריד בכל המסגרות. הארגנטינאי הפך לשיאן הניצחונות ב"לה ליגה" כאשר עקף את איקר קסיאס, כשלזכותו 335 ניצחונות ב-446 משחקים לעומת השוער הספרדי שעמד על 334 ניצחונות ב-504 משחקים.


עם 11 נקודות הפרש בפסגה לזכות ברצלונה וכשנותרו שבעה מחזורים לסיום העונה, רק נס יכול לקחת מבארסה את האליפות. גם לוח המשחקים של אתלטיקו שבמקום השני קשה יותר כפי שתוכלו לראות בציוץ הבא. ג'רארד פיקה ספג צהוב ולא יוכל לשחק במשחק הליגה הבא בהואסקה.


Remaining LaLiga games for both Barça and Atlético [md] pic.twitter.com/wR1nd4chrT

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 7 באפריל 2019


גם בעיתון "מונדו דפורטיבו" מרגישים שהאליפות מתקרבת לקטלוניה וכתבו בשער הראשי של העיתון: "אלופים (חסר רק התאריך)". גם ב"אס" הסכימו עם כותרת משלהם: "סוארס ומסי הורידו את המסך על ה'לה ליגה' העונה".


"LA LIGA CHAMPION (DATE PENDING) #fcblivepic.twitter.com/lwyDuvM7dD

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 7 באפריל 2019


שופט המשחק חיל מנסאנו, טען שדייגו קוסטה קילל את אימו: "אני מחרבן על אמא שלך". החלוץ, שחזר להיות הילד הרע טען שזה לא היה מכוון לשופט והוא קילל את אימו שלו וזו הייתה קללה עצמית. מצלמות ערוץ "ואמוס", הראו ויכוח בין השופט לקוסטה והשניים רבו על כר הדשא עד שהשופט הרחיק אותו. המאמן דייגו סימאונה התייחס לפרשה: "הרבה שחקנים של ברצלונה מתנהגים באותה צורה, אבל אותם אף פעם לא מרחיקים". גם הקשר קוקה נשמע מתוסכל: "בכל פעם שאנחנו באים לקאמפ נואו קורה לנו משהו רע".


ארנסטו ואלוורדה הציג כרגיל גישה זהירה למרות שהוא בדרך לאליפות שנייה בקדנציה שלו: "זכינו בשלוש נקודות מאוד חשובות. אנחנו קרובים לזכייה בתואר, אבל עוד לא זכינו ויש לנו משחק חשוב בליגת האלופות (נגד מנצ'סטר יונייטד) ואז הואסקה. ברכות לאתלטיקו שהיוותה יריב ענק ונלחמה עד הסוף למרות ששיחקה בעשרה שחקנים מהדקה ה-28. ההרחקה של קוסטה קלקלה את קצב המשחק לשתי הקבוצות. יאן אובלק הפגין משחק ענק. אנחנו היינו טובים יותר, אבל הם עדיין היו מסוכנים במתפרצות".


"Luis Suárez and Messi bring down the La Liga curtain" pic.twitter.com/iTUqxp6u5C

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 7 באפריל 2019


מאמן בארסה התייחס גם למסי: "כשמתקרבים לסיום המשחק והקבוצה היריבה עייפה קשה יותר לעצור את מסי. יש לנו שחקנים שיודעים להכריע משחקים כאלה והוא הראשון שבהם". על קוטיניו: "מצפים ליותר ממנו למרות שהיה טוב. הייתה לו הזדמנות אחת טובה לכבוש". על המשחק נגד מנצ'סטר יונייטד ברביעי: "קבוצה חזקה ופיזית שעוברת תקופה טובה. אף פעם לא ניצחנו באולד טראפורד, ננסה לשנות את זה. יהיה לנו פחות זמן מהם לנוח, אבל מצד שני הניצחון על אתלטיקו מדריד ייתן לנו כח".


לואיס סוארס, שכבש את השער ה-20 שלו העונה בליגה הספרדית סיכם: "לא עשינו צעד אחד לזכייה באליפות אלא שני צעדים. תמיד קשה לזכות באליפות 'לה ליגה' וצריך לתת לזה ערך רב. ידענו שיהיה משחק קשה נגד קבוצה מאורגנת".




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי