זידאן: "קשה לשחק כשאין על מה, אבל נמשיך להילחם"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

מאמן ריאל מדריד אמר אחרי הניצחון 1:2 על אייבר: "רוצים לסיים במקום השני". על שריקות הבוז לעבר בייל טען זיזו: "לא אוהבים את זה". בספרד דווח כי השוער נבאס שפתח במשחק לא יישאר בעונה הבאה

(גודל טקסט)
"קארים בנזמה ועוד 10", נכתב בכותרת של העיתון "מארקה" על הניצחון של ריאל מדריד אתמול (שבת) 1:2 על אייבר, מול יציעים חצי ריקים בסנטיאגו ברנבאו. הבלאנקוס, שהפסידו 2:1 במסטאייה לוולנסיה במחזור הקודם, נראו רע ונקלעו לפיגור מול אייבר, כל זאת עד שהגיע בנזמה שכבש צמד והיה יכול לכבוש רביעייה כולל החמצה מטורפת מול השער כשהשוער דמיטרוביץ' לא היה בשערו.


המאמן זינדין זידאן טען: "קשה מאוד לשחק כשאין על מה, אבל לא נפסיק להילחם". לפי הדיווחים, הצרפתי שטף את השחקנים אחרי הפיגור 1:0 במחצית, אבל סירב לגלות מה אמר להם בחדר ההלבשה: "זה נשאר בינינו, אבל היינו חייבים לשנות את היכולת כי לא יכולנו להמשיך לשחק באותה צורה".


"במחצית השנייה רצנו יותר ושיחקנו כקבוצה. בחצי הראשון עלינו בלי ביטחון. אני יכול רק לברך את השחקנים ששינו את הכיוון שלהם". על התקופה הרעה אמר זידאן: "קשה לשחק כשבחוץ יש הרבה ביקורות, אבל המאמן והשחקנים צריכים לעשות את השינוי. אין טעם לחפש תירוצים. נצא מהמצב לאט לאט".



זינדין זידאן. "ננסה לסיים במקום השני" (Gettyimages)


על בנזמה אמר המאמן: "היה חשוב שיכבוש כדי שישנה את התדמית שיש לו, אבל אני מאושר עבורו על הדרך בה הוא משחק. חוץ מזה שכל השחקנים הוציאו את הרכב התקוע מהבוץ. אנחנו מנסים לסיים במקום השני בליגה". על שריקות הבוז לגארת' בייל: "לא אוהבים את זה, אבל האוהדים מגיעים לראות את הקבוצה שלהם מצליחה".


קארים בנזמה כבש כבר ארבעה שערים בארבעה משחקים תחת זידאן. בכל העונה כבש עד כה יש לו 26 שערים (17 בליגה, 4 באלופות, 4 בגביע ו-1 בסופרקאפ האירופי). החלוץ הבקיע את אותה כמות בכל עונת 2010/11, והשיא שלו בעונת 2011/12 עמד על 32 שערים כך שיש לו עוד שבעה שערים לשבור את השיא.


#LaPortada Benzema y diez más ️ pic.twitter.com/WsuCFAL6lM

— MARCA (@marca) 6 באפריל 2019


אם זידאן לא התלהב לומר מה אמר בהפסקה לשחקנים, סרחיו רגילון שפתח במקום מרסלו דיבר חופשי: "הוא אמר לנו ארבעה דברים. שאנחנו צריכים להירגע, אנחנו עוברים עונה רעה מאוד, אנו מקצוענים שצריכים להיות מודעים לתרומה לקבוצה ושצריכים לראות איך אפשר לתרום יותר. אני עובד קשה תחתיו. הוא מביא המון מוטיבציה והוא אחת הדמויות החשובות בהיסטוריה של הקבוצה. אני מרגיש רעב גדול להצליח". נאצ'ו התייחס לשריקות הבוז לבייל ואמר: "לא משנה מה האוהדים רוצים להגיד רוצים להגיד, זה משפיע עלינו".


לפי פרסומים בספרד ב"קונצ'ה אספינה", השוער קיילור נבאס ששיחק אתמול, לא יישאר בריאל מדריד בעונה הבאה. השוער הראשון יהיה טיבו קורטואה והשני יהיה אנדריי לונין המושאל ללגאנס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי