חטאפה נשארה רביעית, סביליה צמודה אליה במקום החמישי

אנחל רודריגס
אנחל רודריגס | Gettyimages

בעוד קרב האליפות בספרד סגור, המאבק על ליגת האלופות רותח. רודריגס כבש שער ניצחון לחטאפה מול בילבאו, וסביליה כבשה שערים מאוחרים במשחק החוץ בוידוליד ונצמדה אליה בטבלה

(גודל טקסט)
המחזור ה-31 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון), כשבמשחקים המוקדמים יותר, לגאנס סחטה תיקו 1:1 מול אלאבס, והקרב על ליגת האלופות המשיך להתחמם, כשחטאפה ניצחה 0:1 את אתלטיק בילבאו אך סביליה הגיבה עם ניצחון משלה, 1:0 בויאדוליד סטלה ויגו עלתה מעל הקו האדום לאחר 1:3 על סוסיאדד ולבאנטה נפרדה ב-2:2 עם הוואסקה האחרונה. בטיס ניצחה את ויאריאל 1:2 והצוללת שוקעת בתחתית.


ויאדוליד – סביליה 2:0

אחת הבעיות הגדולות של סביליה העונה הייתה המאזן האיום ונורא שלה במשחקי החוץ. אלא שמאז בואו של חואקין קאפרוס המצב השתנה. המאמן ניצח במשחק הבכורה שלו על הקווים 0:1 באספניול והערב השיגה סביליה ניצחון נוסף ויקר מפז. סביליה שלטה יותר בכדור אך התקשתה לסכן את השער להוציא החמצה נוראית של בן יידר ממש מקו השער, אלא שחמש דקות לסיום העזרה הגיעה ממקום לא צפוי:


רוקה מסה, הקשר שעלה מהספסל דקות ספורות קודם לכן, חתך לאמצע ובעט חזקה לפינה. ויאדוליד, דווקא בדקות שאזרה אומץ לצאת קדימה, לא הצליחה להגיב, ודווקא ספגה את השני. החלוץ מוניר אל חדדי כבש את השער השני בדקה ה-92, שהיה שער ראשון בקבוצתו החדשה, מבישול של בראיין חיל הצעיר.

עם הניצחון, סביליה התקרבה שוב לחטאפה והיא רחוקה נקודה אחת מהסינדרלה של העונה בספרד.  במחזור הבא מצפה לה הדרבי של אנדלוסיה כשתארח את בטיס בפיחואן, והיא תגיע למשחק במצב רוח מצוין. מנגד, ויאדוליד ממשיכה להתדרדר עם הפסד שני ברציפות והיא ניצחה רק פעם אחת בעשרת המשחקים האחרונים. אם סלטה ויגו תנצח היא תוכל להוריד אתה מתחת לקו האדום.

 


¡¡GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL DE MUNIR!! #ValladolidSevillaFC 0-2 (92´)#vamosmiSevilla#WeareSevillapic.twitter.com/KyHlTotv4W

— Sevilla Fútbol Club (@SevillaFC) April 7, 2019



סלטה ויגו – ריאל סוסיאדד 1:3

מאז שיאגו אספאס חזר מפציעה, סלטה ויגו קבוצה אחרת. החלוץ הבקיע חמישה שערים בשלושה משחקים והקבוצה מגליסיה אגרה שבע נקודות, וקפצה מעל הקו האדום. סלטה, כהרגלה, התחילה את המשחק רע מאוד כשנקלעה לפיגור מפנדל מדויק של הסקורר של ריאל סוסיאדד, ויליאן חוסה, אלא שסלטה החדשה לא נשברת.

אספאס כבש בפנדל מוצלח בדקה ה-50 וכעבור עשרים דקות הבקיע שער שני בנגיחה אחרי שגיאה איומה של השוער רולי. בין לבין הורחק ויליאן חוסה בכרטיס אדום וריאל סוסיאדד איבדה סיכוי לחזור מהבלאידוס עם נקודות. מקסי גומס חתם את התוצאה בתוספת הזמן.





¡FIIINAAAAAAAAL! ¡Moriré siguiéndote, sí, pero lleno de orgullo y con una sonrisa en la cara! ¡HALAAAAAAAAA CELTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!#CeltaRealSociedad#ANosaReconquista

— RC Celta (@RCCelta) April 7, 2019



חטאפה – אתלטיק בילבאו 0:1


הפתעת העונה בספרד ממשיכה להחזיק במקום הרביעי והערב הצליחה לנצח 0:1 קטן-גדול מול אתלטיק בילבאו. חטאפה השיגה ניצחון תשיעי העונה בבית. אנחל רודריגס הוותיק כבש שער מאוחר בדקה ה-76, אחרי בישול יפה של פרנסיסקו פורטיו. בשורות האורחת, אריץ' אדוריס עלה מהספסל לאחר השער אך לא הצליח להושיע. בעוד שבועיים תארח חטאפה את סביליה ויהיה מדובר במבחן אופי גדול לקבוצה של בורדאלס.

 






¡¡FINAAAAL en el Coliseum!! @GetafeCF 1-0 @AthleticClub

¡Victoria frente a un rival directo para mantenernos en el cuarto puesto una jornada más y seguir soñando! #VamosGeta#GetafeAthleticpic.twitter.com/0JPyRj2R0A

— Getafe C.F. (@GetafeCF) April 7, 2019



תוצאות נוספות:
לבאנטה – הוואסקה 2:2
אלאבס – לגאנס 1:1
בטיס – ויאריאל 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי