זידאן: "עם השחקנים שיש עלינו לשחק הרבה יותר טוב"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

המאמן שעדיין לא ניצח במשחק חוץ מאז שחזר, הבטיח: "בעונה הבאה נהיה תחרותיים יותר", בספרד בטוחים: בייל ו-ואסקס קיבלו איתות ברור לגבי עתידם. נאצ'ו: "אנחנו תמיד סופגים. קשה לנו לשחק בלי מטרה"

(גודל טקסט)
עוד אכזבה לריאל מדריד. הבלאנקוס סיימו אתמול בתיקו 1:1 מול לגאנס בחוץ מול הקבוצה שהדיחה אותם גם מגביע המלך. ההרגשה היא שזינדין זידאן סופר את השעות והדקות עד שהעונה המסויטת הזו של ריאל מדריד תסתיים והוא יתחיל בבניית הקבוצה  החדשה בקיץ הקרוב. למזלו הכרטיס לאלופות לא בסכנה לעונה הבאה.


ב"מארקה" נכתב שקארים בנזמה שוב הציל את הקבוצה. "אם יזכרו משהו בסיום העונה הזאת מריאל מדריד זה בעיקר את בנזמה. הוא מציל את המועדון מטביעה שבוע אחרי שבוע את המועדון ויש לזה ערך רב". הכותרת בשער העיתון היא: "שוב בנזמה ושום דבר אחר". בשער של "אס" נכתב: "רק בנזמה נענה למסר של הבוס". עוד נכתב בעיתון: "היחיד שחותר כיום בסירה של הבלנקוס זה בנזמה". הצרפתי כבש 27 שערים העונה ו-18 מהם בליגה. נותרו לו חמישה שערים להשוות את שיאו העומד על 32 שערים בעונת 2011/12 כאשר שיחק עם כריסטיאנו רונאלדו וגונסלו היגוואין. הוא כבש את כל חמשת השערים האחרונים של ריאל מדריד.


גארת' בייל ולוקאס ואסקס שותפו אתמול רק כמחליפים וב"מארקה" בטוחים כי זידאן הבהיר להם שעתידם רחוק מריאל מדריד.  "אחרי תשעה ימי מנוחה וכאשר טוני קרוס וסרחיו ראמוס לא שיחקו, הם קיבלו איתות ברור. לעומתם שחקן כמו פדה ואלוורדה קיבל 90 דקות. גם דני סבאיוס אולי צריך למצוא קבוצה אחרת אחרי שישב על הספסל כל המשחק".



איתות ברור לגבי עתידו? גארת' בייל (PIERRE-PHILIPPE MARCOU / AFP)


זידאן
המאוכזב אמר בסיום: "עם השחקנים שיש לנו אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב". על בנזמה: "יש לו עונה טובה. הוא שחקן פנטסטי ומה שהשתנה אצלו העונה שהוא כובש הרבה יותר שערים. אני מרוצה ממנו". מנגד, על גארת' בייל ששיחק רק תשע דקות, אמר: "אתם יכולים לשאול עליו כל פעם. אני אומר שהוא שחקן גדול בקבוצה. רציתי לעשות שינויים במשחק הזה ונתתי לו מעט דקות כמו ללוקאס ואסקס". 


על מצב הקבוצה: "אנחנו צריכים לתת יותר למרות העונה הגרועה. הקבוצה תהיה תחרותית הרבה יותר שנה הבאה. נשארו לנו שישה משחקים לסיום ואנחנו צריכים לעבוד קשה. אני מאוד לא מרוצה מהמחצית הראשונה, לאחר מכן השתפרנו. איסקו שיחק באגף: "אני חושב שהוא בסדר. אולי הוא אוהב לשחק יותר במרכז המגרש. 


הבלם נאצ'ו הודה שלא שיחק טוב וטען: "אף אחד משחקני ההגנה שלנו לא היה טוב ממש העונה. אנחנו סופגים השנה שערים ראשונים ואז צריכים להגיב וזה תמיד קשה יותר. קשה לנו לשחק כאלה משחקים בלי מטרה. אנחנו חייבים להכניס את עצמנו למוטיבציה למרות שאין על מה".



וראן ונאצ'ו מאוכזבים (Gettyimages)


דני קרבחאל ספג שריקות בוז באיצטדיון הבייתי של לגאנס "הבוטראקה" בגלל טענות נגדו לחוסר כבוד כששיחק בקאסטיה, אבל הוא מכחיש. בסיום ניתח את מצבה של ריאל מדריד וטען שלא צריך לעשות ניקיון כללי בסיום העונה: "זה נורמלי שרוצים לבנות הכל מחדש אחרי עונה כזאת, אבל אנחנו מקצוענים. אלה שרוצים להישאר פה חייבים לעזור. שחקנים חדשים יוכלו לעזור אבל לא צריך מהפיכות. נמשיך לנסות לנצח משחקים ולהגיע למקום הכי גבוה בטבלה שאפשר. היו כמה שינויים פה ושם בשנים האחרונות, אבל לא סתם היינו אלופי אירופה יותר מאלף יום. כזכור, רק אתמול המגן התראיין והגדיר את העונה הזו כגרועה בקריירה שלו.


חורחה ואלדנו פירשן את המשחק ב"אונדה סרו" ואמר בסיום: "ריאל מדריד זקוקה לשחקנים כמו אדן הזאר, פול פוגבה וכריסטיאן אריקסן. הם ישדרגו בענק את הקבוצה לעונה הבאה. אני מחזיק מפוגבה, אבל הרבה פעמים שאלתי את עצמי אם הוא משחק כדורגל עם התשוקה הנדרשת".


 @Benzema has now scored or assisted a goal in each of our last six matches! #HalaMadridpic.twitter.com/SpSNFr1oJQ

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) 15 באפריל 2019


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי