ברותמאו: "דמבלה טוב מניימאר. גריזמן? זו החלטה שלו"

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | Gettyimages

נשיא ברצלונה הוסיף: "כשיש סעיף שחרור, השחקן קובע אם להישאר או לעזוב. לפעמים לוקח זמן לשכנע שחקנים להגיע". אלופת ספרד תחל לתכנן את העונה הבאה בסוף החודש. על קוטיניו: "הוא כוכב בקנה מידה עולמי"

(גודל טקסט)
ברצלונה, יחד עם מנצ'סטר סיטי ואייאקס, הן הקבוצות היחידות שיכולות לזכות העונה בטרבל. הערב היא תקווה להעפיל לחצי הגמר כשתארח את מנצ'סטר יונייטד אחרי ניצחון 0:1 מהמשחק הראשון. נשיא ברצלונה, ג'וזף ברתומאו, התראיין לטלוויזיה הקאטלונית TVE בתוכנית "אל רונדו" ואמר כי רק בסוף החודש  תתחיל ברצלונה לתכנן את העונה הקרובה. הנשיא לא פיזר את הערפל לגבי אנטואן גריזמן אך מנגד ביטל את האשליות לגבי קאמבק אפשרי של ניימאר ואף סיפק עקיצה לעבר הברזילאי.


ברתומאו אמר על גריזמן: "כאשר יש סעיפי שחרור לשחקנים, ההחלטה היא של השחקן האם לעזוב או להישאר". על כך שסירב להגיע בקיץ ענה הנשיא: "לפעמים לוקח זמן לשכנע שחקנים, זה קרה בעבר עם תיירי הנרי, ססק פברגאס ודויד וייה. אנחנו צריכים לבדוק עם המאמן. כרגע המועמדות שלו לא על השולחן. אני יודע שיש הרבה ספקולציות בנושא בתקשורת. נדבר בסוף אפריל על התוכניות. בכל שנה אנחנו רוצים שחקנים הכי טובים וזה הגיוני שאנחנו מחפשים שחקן כנף. אנחנו רוצים את השחקנים הכי טובים שיש בליגה אצלנו". 


על ניימאר: "הפרויקט שלנו עכשיו הוא סביב דמבלה וקוטיניו. נכנס לנו הרבה כסף בזכות מכירת ניימאר אחרי שהוא החליט לעזוב. כעת עוסמן דמבלה מציג רמה גבוהה יותר והוא שחקן הרבה יותר טוב ממנו, כזה שכבר התרגל אלינו ולמערכת".



גריזמן מול בוסקטס. "לפעמים לוקח זמן לשכנע שחקן להגיע" (Gettyimages)


ספקולציות שפיליפה קוטיניו יעזוב: "הוא שחקן גדול שמציג בכל פעם קו שיפור. זה לא קל לשחק בברצלונה. בשנה שעברה הוא הגיע באמצע העונה ורק עכשיו זו השנה המלאה הראשונה שלו. יש לו את הגב והביטחון של המאמן שבוטח בו. הוא כוכב בקנה מידה עולמי ואנחנו מצפים ממנו להרבה. יש לו חוזה והוא ימשיך בקבוצה"


על איבן ראקיטיץ: "הוא שחקן חשוב מאוד לקבוצה. זה נכון שהבטחנו לעזור לו ולפתוח את החוזה, אבל מסיבות כלכליות כרגע זה לא הזמן". שחקן נוסף שמועמד לעזוב הוא סמואל אומטיטי ועל כך הגיב ברותמאו: "יש לנו שני בלמים מהטובים בעולם עם סמואל אומטיטי וקלמון לנגלט. אנחנו כקבוצה רוצים לזכות בתארים בעזרת קבוצה כמה שיותר תחרותית ולא להרוויח כסף ממכירת הכוכבים. אומטיטי שחקן גדול וצריך לשחק הרבה אחרי שעבר פציעה לא קלה. דה ליכט? עד מאי אנחנו לא רוצים לדבר יותר מדי עליו".


החתמת דה יונג: "רצינו לעשות את זה בקיץ 2019, אבל היה הרבה לחץ מקבוצות אחרות שרצו אותו. ניצלנו את הקשרים הטובים שלנו עם אייאקס. עם סטפן דה ליכט לא יודע מה יקרה. נראה בקיץ".


Bartomeu: "We have a project with Dembélé and Coutinho with Neymar's money. Dembélé's level is better now than Neymar's, he's a much better player than Neymar and he's already adapted." [tve]

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 16 באפריל 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי