רשמית: יאן אובלק האריך את חוזהו באתלטיקו מדריד עד 2023

יאן אובלק
יאן אובלק | Gettyimages

השוער הסלובני שם סוף לשמועות על מעבר אפשרי לאנגליה בקיץ וחתם לעוד ארבע עונות במדי הקולצ'נרוס. ירוויח 10 מיליון יורו לעונה, עם סעיף שחרור שיעמוד על 120 מיליון יורו

(גודל טקסט)

יאן אובלק הוא אחד השוערים הטובים בעולם, על זה אין ויכוח. שוער אתלטיקו מדריד עובר תקופה נהדרת בין הקורות של קבוצתו בצמרת הליגה הספרדית, והדבר הביא אותו לתשומת ליבם של כמה מהמועדונים הגדולים בעולם. בן השאר מנצ'סטר יונייטד קיוותה לניח את ידה על הסלובני המוכשר, אם דויד דה חאה יעזוב. היום (רביעי) קיבלו כל הקבוצות המעוניינות בו חדשות רעות, כיוון שאתלטיקו הודיעה על הארכת חוזהו של אובלק עד סוף עונת 2022/23.

אובלק (26) הגיע לאתלטיקו מדריד ביולי 2014 תמורת 16 מיליון יורו מבנפיקה, ומאז הפך לאחד הברגים החשובים במערכת של דייגו סימאונה. הוא הוכיח את האמון בו פעם אחר פעם ונראה שהיכולת שלו השתלמה. במסגרת החוזה החדש ירוויח השוער לא פחות מ-10 מיליון יורו לעונה, וסעיף השחרור שלו עומד על 120 מיליון יורו שתצטרך לשלם הקבוצה שתרצה לרכוש ותו לפני תום החוזה. אם אכן הוא יעזוב בארבע השנים הקרובות, הדבר יהפוך אותו לשוער היקר בהיסטוריה.

אובלק ביקר בישראל לפני כחודש יחד עם נבחרת סלובניה במסגרת מוקדמות היורו, במשחק שהסתיים בתיקו 1:1. אותה תוצאה השיגו הסלובנים גם נגד מקדוניה, ובעוד חודשיים הם יתארחו אצל אוסטריה. החוזה החדש אמור לשפר את מצב רוחו של השוער, שיקווה לעזור לנבחרתו לנצח את הנבחרת שהפסידה בשני משחקיה הראשונים במקפיין. עוד לפני כן יגיע השוער עם אתלטיקו מדריד לישראל, למשחק ראווה נגד בית"ר ירושלים באצטדיון טדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי