משבר ביחסים: דייגו קוסטה סירב להתאמן באתלטיקו

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | Gettyimages

החלוץ שרושם עונה מאכזבת מאוד ועשוי לעזוב בקיץ, זועם על החלטת המועדון, לפי הדיווחים, להענישו על כך שקילל את השופט במשחק נגד ברצלונה וספג השעייה לשמונה משחקים

(גודל טקסט)
אין ספק שזו לא העונה של דייגו קוסטה. החלוץ שהגיע בינואר שעבר מצ'לסי והתקבל באהבה אדירה על ידי האוהדים, לא הצליח לבוא לידי ביטוי. הוא סבל מבצורת שערים ארוכה, נפצע לא מעט, ואקורד הסיום של העונה עבורו היה צורם במיוחד, כשהורחק במהלך ההפסד 2:0 לברצלונה בקאמפ נואו. החלוץ שקילל את השופט גיל מנזנו ספג הרחקה של שמונה משחקים וסיים את עונת 2018/19. לא מעט סימני שאלה קיימים סביב עתידו של החלוץ הכועס והיום (חמישי) חלה גם התדרדרות ביחסים שלו עם המועדון.


דייגו קוסטה מכחיש שקילל את השופט וטוען שקילל את עצמו. ניסיון הערעור של המועדון על הענש החמור שקיבל – לא צלח, והספרדים הבינו על פי קטעי הוידאו שהוא כן קילל את השופט, והחליטו להענישו. היום הגיע החלוץ לאימון הקבוצה אך לא עלה לכר הדשא יחד עם חבריו. בספרד טוענים שהחלוץ פתח בשביתה בשל ההחלטה להענישו. המועדון לא הודיע על פציעה כלשהי ובקולצ'ונרוס לא הגיבו רשמית על כך שלא התאמן. 


אוהדי אתלטיקו מדריד שהבחינו בו נכנס למכוניתו שאלו אותו האם התאמן היום, אך החלוץ העדיף להתעלם מהם, להגביר את המוסיקה לווליום חזק ולנסוע מהר הביתה. החלוץ שהיה כה אהוב בקבוצה, מקלקל את הקדנציה הראשונה במועדון אותו הוביל לזכייה היסטורית באליפות וכן לגמר ליגת האלופות. העונה כבש קוסטה חמישה שערים בלבד והחמיץ 20 משחקים בגלל פציעות.

 


⚪️¡ÚLTIMA HORA! Diego Costa SE NIEGA A ENTRENAR con el Atleti por un EXPEDIENTE DISCIPLINARIO. Ampliamos INFORMACIÓN a las 3 en #JUGONES. pic.twitter.com/wy568dBQ5J

— El Chiringuito TV (@elchiringuitotv) April 18, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי