דיווח: הזאר יחתום בימים הקרובים בריאל תמורת 100 מיליון יורו

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

לפי מארקה, קיים הסכם משולש בין השחקן והקבוצות. האנגלים נאלצו להתפשר על המחיר משום שחוזהו יסתיים ב-2020. פאביו קאפלו: "נודע לי שריאל מדריד תשקיע הקיץ 500 מיליון יורו". ספקות לגבי פוגבה

(גודל טקסט)

בתוך ימים ספורים אדן הזאר, כוכבה של צ'לסי, יהפוך לרכש השלישי של ריאל מדריד לעונת 2019/20, כך דווח הערב (חמישי) ב"מארקה" העיתון המקורב לריאל מדריד. הרכש הראשון הוא החלוץ הברזילאי רודריגו, השני הוא הבלם אדר מיליטאו שכבר נרגש מפורטו, אבל אלופת אירופה היוצאת מחכה לשחקן התקפה גדול. לפי העיתון, כבר קיים הסכם משולש בין ריאל מדריד, צ'לסי והזאר. השחקן, לפי הדיווחים, העביר לספרדים מסר ברור לפני קצת יותר משבוע: 'זה עכשיו או לעולם לא'.

במארקה הזכירו ציטוט ישן של נשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, שאמר על הזאר הצעיר בימים שכיכב בליל: "כאשר יהיה אחד הטובים בעולם, הוא ישחק בריאל מדריד". המאמן זינדין זידאן, אותו מעריץ הכוכב הבלגי, לחץ על צירופו. עוד נכתב בכתבה שצ'לסי ידעה שכאשר מקומה בליגת האלופות לא מובטח ואחרי שש עונות במועדון בהן הזאר הרגיש תחושת מיצוי, לא יהיה לה סיכוי להשאירו. הקבוצה כבר רכשה את כריסטיאן פוליסיץ' האמריקאי מבורסיה דורטמונד. הזאר, רק נזכיר, דחה שלוש פעמים את ניסיונתיה של צ'לסי להחתימו על חוזה חדש. מעבר לכך, הזאר הצהיר לא פעם על חלומו לשחק בריאל מדריד ואהב את חזרתו של זינדין זידאן. בחודש שעבר פורסם שהזאר יגיע למועדון בתמורה ל-120 מיליון יורו.

ההעברה תיסגר סופית על סכום הקרוב למאה מיליון יורו. לבלגי בן ה-28 יש רק שנה אחת נוספת בחוזה. בקיץ הנוכחי צ'לסי ביקשה עבורו 200 מיליון יורו, סכום שריאל מדריד לא הייתה מוכנה לשלם. היחסים מאז המועדונים ידעו עליות ומורדות לאור החתמתו של השוער טיבו קורטואה, אך מצד שני מאתיה קובאצ'יץ' הקרואטי הושאל לצ'לסי. ריאל מדריד רוצה למלא את 50 הגולים של כריסטיאנו רונאלדו שחסרים לה, והקשר שרשם עונת שיא עם 16 שערים ו-12 בישולים בפרמיירליג, יותר מכל אחד אחר – עונה על השאיפות.


הזאר. העסקה קרובה לסיום (AFP)

בניגוד להזאר, לריאל מדריד יש ספקות לגבי פול פוגבה, קשרה של מנצ'סטר יונייטד. זינדין זידאן מאוד מעריך את אלוף העולם וגם הנשיא פלורנטינו פרס, אלא שריאל מדריד לא חושבת שהוא שווה את המחיר שדורשת עבורו מנצ'סטר יונייטד – 150 מיליון יורו בתחילת המשא ומתן. כריסטיאן אריקסן, הקשר הדני של טוטנהאם, נראה כאופצייה ריאלית הרבה יותר היות והוא מסיים חוזה. הקשר ממתין להחלטה של זינדין זידאן לפני שייפעל. לגבי ההגנה, ריאל מדריד לא תבצע שינויים אלא אם כן רפאל וראן יהיה נחוש לעזוב.

עוד בהקשר זה, פאביו קאפלו, שאימן את ריאל מדריד בעבר וזכה איתה בשתי אליפויות, ב-1997 ו-2007, התראיין בספרד ואמר: "מקורות יודעי דבר אמרו לי שריאל מדריד מתכוונת להשקיע הקיץ 500 מיליון יורו ברכש". בין אם זה נכון או לא, לאוהדים נפתח התיאבון.


פוגבה. למועדון יש ספקות (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי