מחלוקות בריאל מדריד לגבי עתידו של איסקו במועדון

איסקו, זינדין זידאן
איסקו, זינדין זידאן | Gettyimages

למרות חזרתו של הספרדי להרכב, ראשי הבלאנקוס מעוניינים למכור את השחקן עקב רכישתו הצפויה של הזאר. אבל זידאן נחוש להשאירו: "הוא אחד משחקני המפתח שלי"

(גודל טקסט)

כאשר זינדין זיזאן מונה בפעם השנייה למאמן ריאל מדריד, אין ספק שאיסקו היה אחד השחקנים המאושרים מהמהלך. הקשר בן ה-27 שמיעט לשחק תחת סנטיאגו סולארי, שב להרכב של ריאל מדריד מאז עזיבתו של הארגנטינאי ואף כבש את שני שערי שני שערי ליגה נוספים בחודש האחרון. אך דווקא כשהיה נראה שהספרדי הבטיח את מקומו בסגל של הבלאנקוס גם בעונה הבאה, מספר גורמים בהנהלת ריאל מדריד ציינו את שמו של הקשר כמועמד לעזוב בעונה הבאה.

"יש הרבה שחקנים שאנחנו יכולים למכור וכולם מועמדים למועדונים אחרים, זה לא חדש, אבל איסקו הוא אחד משחקני המפתח שלי ואחד שאני מאוד אוהב באופן אישי, נחכה ונראה מה יהיה עתידו", כך זינדין זידאן אמר במסיבת עיתונאים לפני כשבועיים כשנשאל על עתידו, אך נראה שרכישת אדן הזאר היא זאת שתגרום בסופו של דבר למכירתו של איסקו.

כזכור איסקו היה רגל וחצי מחוץ לקבוצה כבר בחודש ינואר כאשר היה מועמד למנצ'סטר סיטי, יובנטוס ואינטר אך לבסוף העסקה לא יצאה לפועל ועקב יכולתו הירודה במהלך העונה ערכו ירד מ-90 מיליון יורו ל-60, ובנהלה יעדיפו להיפטר מהשחקן לפני השווי שלו יצנח עוד יותר.


איסקו. יעזוב את ריאל מדריד בניגוד לרצונו של זידאן? (Gettyimages)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי