זידאן: "לא אקבל החלטות לבד". בנזמה ייעדר נגד ראיו

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

המאמן הצרפתי מחפש ניצחון חוץ ראשון מאז שחזר לקווים, ללא החלוץ הצרפתי שכבש את כל שמונת שערי הקבוצה בחודש אפריל, ומדבר על העונה הבאה: "בריאל מדריד חלומות מתגשמים, טבעי ששחקנים רוצים להגיע לכאן"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד תתארח מחר (21:45) במשחק חוץ אצל ראיו וייקאנו כשסיכוייה להקדים את אתלטיקו מדריד היריבה העירונית ולסיים במקום השני, שואפים לאפס. הפער בין הקבוצות עומד על שש נקודות לטובת הקולצ'ונרוס, אם כי אלופת אירופה היוצאת תחפש ניצחון חוץ ראשון עם זינדין זידאן על הקווים, לאחר שכשלה בניסיון השלישי גם ביום חמישי, כשסיימה בתיקו מאופס במשחק החוץ בחטאפה.


הפעם, הבלאנקוס יגיעו למשחק ללא החלוץ קארים בנזמה שלא התאמן היום (שבת), וכזכור הצרפתי, שהבקיע 30 שערים העונה, כבש את כל שמונת שעריה של ריאל מדריד בחודש אפריל. זידאן אמר: "קארים לא ישחק מחר, אני לא אגיד לך איך נשחק אבל נעלה עם קבוצה תחרותית". שחקן נוסף שלא ישחק הוא ויניסיוס למרות שכבר חזר לאימונים, היות וזידאן החליט שהוא זקוק לעוד שבוע של עבודה אינטנסיבית. על התקופה האחרונה: "אנחנו צריכים להיות יותר אינטנסיביים כדי לקחת נקודות ולכבוש יותר שערים. אנחנו לא אוהבים את מאזן החוץ שלנו ונקווה לנצח את ראיו".


אולם, הרבה יותר מעניין מהמשחק מחר, היו דבריו של זידאן לגבי העונה הבאה: "חלומות רבים מתגשמים בריאל מדריד, זה נורמלי שרוצים לשחק כאן, נראה מה יהיה", הגיב בהתייחס לציטוטים על כך שניימאר אמר שהוא רוצה לשחק יחד עם אדן הזאר, והוסיף: "אני מבין שחקנים שרוצים להישאר, אבל לדעתי הכי טוב עבור שחקן הוא לעזוב אם אין לו מקום". על הסמכויות שלו בקבוצה: "אני לא רואה את עצמי כאחד בעל כוח, הדבר החשוב הוא לעשות דברים ביחד. יש הרבה אנשים ששולטים, אני המאמן. אני לא שולח אף אחד הביתה". כשנשאל האם הזאר ובייל דומים אמר בחיוך: "איזה שטויות".



זידאן. מחפש ניצחון חוץ ראשון (Gettyimages)


הקפטן סרחיו ראמוס עדיין ייעדר בשל פציעה ממנה סובל וכך גם אלבארו אודריוסולה שסיים את העונה. מנגד, מרסלו שסופסל במחזור האחרון לטובתו של רגילו צפוי לחזור ל-11. זידאן רמז שמרקוס יורנטה ודני סבאיוס יקבלו דקות משחק. בהתקפה צפויים לשחק גארת' בייל ומרקו אסנסיו, כשהאחרון כבש רק שער ליגה אחד העונה.



ראיו וייקאנו, מצידה, מגיעה למשחק כשהיא מבינה שאלה המשחקים האחרונים שלה בליגה הבכירה. ראיו, האחרונה בטבלה, רחוקה שבע נקודות מחוף מבטחים כשנותרו עוד 12 נקודות בלבד בקופה. המאמן פאקו חמס ניסה לשמור על אופטימיות: "אם ננצח את ריאל מדריד, אני מאמין שיהיה אפשר לשרוד". הקבוצה מוייאקס מגיעה למשחק לאחר תבוסה 5:0 לסביליה במחזור האחרון, כשהיא תשחק ללא ראול דה תומאס, הסקורר הבכיר שלה, שכבש 14 שערי ליגה העונה. החלוץ מושאל מריאל מדריד וייעדר בשל סעיף ההשאלה המפורסם, על אף פנייתה של הקבוצה לבלאנקוס שיאפשרו לו לשחק בכל אופן.


אסנסיו. מחר זה הזמן שלו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי