קוקה: "כשניסינו לשנות סגנון זה לא צלח. הייתה עונה טובה"

קוקה
קוקה | AFP

הקשר הספרדי מסכם עונה והודף את הביקורות על קבוצתו: "נסיים שוב במקום השני על חשבון ריאל מדריד" וישמח להיות הקפטן הבא לאחר עזיבתו של גודין. על גריזמן: "אם לא יקרה משהו מיוחד, הוא יישאר"

(גודל טקסט)
אתלטיקו מדריד תסיים גם העונה במקום השני על חשבון ריאל מדריד וכנראה שזו תהיה הנחמה היחידה עבורה. העונה שהחלה בקול תרועה רמה עם הצהרתו של הנשיא אנריקה קרסו: "זו אתלטיקו הגדולה בכל הזמנים" וזכייה בסופר קאפ האירופי", המשיכה עם הדחה מאכזבת בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי יובנטוס והדחה מוקדמת מגביע המלך. קוקה, סמל גדול של אתלטיקו, התראיין בתוכנית טלויזיה בספרד וסיכם את העונה.


קוקה אמר: "היו מאיתנו ציפיות גבוהות אבל בואו נהיה מציאותיים. זו הייתה עונה טובה למרות שהפסדנו משחקים חשובים. יש לנו אכזבה מההדחה מול יובנטוס אבל היא קבוצה נהדרת. אני חושב שהכישלון הגדול היה בגביע כשהודחנו מול ג'ירונה, אבל נסיים שוב לפני ריאל מדריד". על הפציעות שלא פסקו העונה: "אין לי הסבר, אני חושב שזו תאונה, אנחנו עובדים עם אותם אנשים כבר שנים וזה מעולם לא קרה".


סרט הקפטן: "נחכה לראות מה יקרה ואם דייגו גודין יעזוב, אבל ברור שסרט הקפטן מרגש אותי, אני אקח אותו בהתלהבות רבה ואנסה להיות הטוב ביותר. למדתי משחקנים כמו אנטוניו לופס, טיאגו, ראול גארסיה וגאבי".




על גריזמן: "יש לו חוזה ואני מאמין שהוא יישאר. הוא מאושר פה ועושה הרבה דברים טובים. אלא אם כן יקרה משהו מוזר ויוצא דופן, משהו לא צפוי, לדעתי הוא יישאר".


סגנון המשחק: "היה לנו אותו סגנון משחק במשך שבע שנים וניצחנו לא מעט. כשניסינו לשנות זה לא הצליח, אז למה שנשתנה? זה נורמלי לבקר אותנו אבל מהו כדורגל טוב באמת? בשבילי רק ברצלונה משחקת כדורגל טוב. היא פייבוריטית לזכות בליגת האלופות, אין כמו מסי ולא יהיה במשך שנים רבות". על ריאל מדריד: "היא זכתה בליגת האלופות שלוש פעמים ברציפות בלי לשחק כדורגל כזה" (כמו של ברצלונה).



קוקה עם גריזמן (AFP).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי