קסיאס שוחרר מבית החולים: "הייתי בר מזל, עכשיו אנוח"

איקר קסיאס עם שרה קרבונרו
איקר קסיאס עם שרה קרבונרו | AFP

לאחר חמישה ימים, השוער הספרדי שב לביתו ונראה מחויך מתמיד, אך נראה שגם הוא לא יודע אם יתלה את נעליו בתום העונה: "עדיין לא בטוח מה יהיה בעתיד, הכי חשוב שאני פה אתכם"

קבוצות: פורטו
(גודל טקסט)

בשורות טובות הגיעו היום (שני) לעולם הכדורגל מכיוונו של איקר קסיאס, לאחר ששהה במשך חמישה ימים בבית החולים לאירוע הלב במהלך אימון של קבוצתו, פורטו, השוער הספרדי נראה בריא ואף יצא מחויך אל העיתונאים שחיכו לו מחוץ לבית החולים בפורטוגל.


אין ספור שחקנים, מאמנים, אוהדים ועיתונאים, שלחו איחולים רבים ועקבו בדאגה אחר מצבו של הספרדי. היום נשמעה אנחת רווחה בעולם הכדורגל. איקר קסיאס ששוחרר מבית החולים ואמר: "לפני כמה ימים התמודדתי עם אחד הדברים שיכולים לקרות לכל אחד. אבל עכשיו אני כאן. עדיין קשה לי לדבר, אבל אני חייב להיות אסיר תודה, הייתי בר מזל. אנשים גרמו לי להרגיש אהוב. התרגשתי לראות כל כך הרבה אנשים שמרעיפים עליי אהבה".


עוד הוסיף השוער הוותיק: "אני מודה לכולם על כל התמיכה שהגיע אליי דרך הרשתות החברתיות. אני מרגיש הרבה יותר טוב, אני אנוח עכשיו מספר שבועות או אפילו חודשים, האמת היא שלא אכפת לי כמה זמן. הדבר החשוב ביותר הוא שאני כאן. עכשיו נרגש אבל מרגיש בסדר".



איקר קסיאס לפני אירוע הלב (AFP)


לא מט אנשי ספורט וקרדיולוגים בספרד מאמינים כי בעקבות אירוע הלב שעבר קסיאס, פרישתו מעולם הכדורגל תהיה צפויה ואף מוקדם ממה שתכנן. כידוע הספרדי הוא אחד השוערים המעוטרים בתולדות הענף, בין השאר זכה עם ריאל מדריד בחמש אליפויות, זכה איתה גם שלוש פעמים בליגת האלופות ובשנה שעברה זכה גם עם פורטו באליפות. במדי נבחרת ספרד  זכה כמעט בכל תואר אפשרי, מגביע העולם עד גיל 20 ב-1999 ועד אליפויות אירופה ב-2008 וב-2012 ובגביע העולם ב-2010
.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי