ואלוורדה: "הנשיא ברותמאו העביר לי תמיכה מוחלטת"

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | AFP

מאמן ברצלונה משוכנע שימשיך בתפקיד ואומר לקראת המשחק נגד חטאפה: "לא אתחבא מתחת לאבן, הייתה עונה טובה". על התבוסה באנפילד: "מותר להפסיד אך לא ככה". סוארס וארתור ייעדרו. ראקיטיץ' הכחיש מעבר לאינטר

(גודל טקסט)

מאז התבוסה הקשה לליברפול באנפילד (4:0) וההדחה המביכה בחצי גמר ליגת האלופות, במה שהיה כמעט העתק מושלם לעונה שעברה, מעמדו של ארנסטו ואלוורדה התערער לחלוטין. בתקשורת בספרד אפילו טענו שאין לו סיכוי להמשיך בתפקיד. מאמן ברצלונה דיבר על כך הערב במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר נגד חטאפה, משחק הבית האחרון שהיה אמור להיות חגיגי.

ואלוורדה אמר על עתידו: "אני מרגיש חזק מאוד, אני בסדר, אני רוצה לעשות צעד קדימה ולא אתחבא מתחת לאבן. אני מחכה למשחק מחר. דיברתי עם הנשיא ותמיד הרגשתי מגובה, הוא העביר לי את תמיכתו המוחלטת. ברור שאחרי מכה קשה כזו הכל מתערבל, אבל הייתה לנו עונה טובה שהתבוסה באנפילד טשטשה אותה".

על המשחק באנפילד: "לא ראיתי את המשחק שוב אבל ברור שטעינו. היינו יכולים להבקיע אבל לא עשינו זאת, ידענו שהם חזקים, אבל שילמנו מחיר. יש לי אחריות, אני לא מכחיש את זה. מותר לנו להפסיד אבל בטח לא ככה. לא הצלחנו לעשות דבר במחצית השנייה, וזה היה כואב. הרגליים שלנו היו כבדות".


ואלוורדה. "לא אתחבא מתחת לאבן" (Gettyimages)

על המשחק מחר, שיהיה משחק הבית האחרון העונה: "חטאפה קבוצה חזקה, היא משחקת בדומה לולנסיה וזו תהיה הכנה לגמר הגביע. ההפסד היה מכה לכולם – לאוהדים, לשחקנים, לכולנו, אבל הדבר הכי טוב הוא לפצות על כך. האוהדים יכולים בקאמפ נואו יכולים להביע את דעתם בכל דרך שיבחרו. אנחנו רוצים לנצח ולהחזיר את הקצב לקראת גמר הגביע. זה משחק הבית האחרון ועם הקהל אנחנו חזקים יותר. היינו קרובים לטרבל, זו הייתה עונה טובה עד מאי".

ברצלונה תגיע למשחק מחר כאמור ללא לואיס סוארס שעבר ניתוח לאחר המשחק באנפילד וגמר את העונה אך יהיה כשיר לקופה אמריקה בקיץ. כמוכן גם הקשר ארתור ייעדר בשל פציעה. המאמן לא גילה באיזה הרכב תשחק ברצלונה, והוסיף: "אני מקווה שקוטיניו יעזור לנו לנצח מחר". ועוד בשורות האלופה: הקשר איבן ראקיטיץ' הכחיש את הדיבורים ההולכים וחוזרים על מעבר אפשרי לאינטר: "אני אודה לכם אם תפסיקו להמציא, אני מרוכז  בברצלונה, רוצה להמשיך בקבוצה אבל קודם לזכות בדאבל".

עבור היריבה חטאפה מדובר במשחק חשוב הרבה יותר. הקבוצה, הפתעת העונה בליגה, מדורגת במקום הרביעי ביתרון שלוש נקודות על פני ולנסיה וסביליה הדולקות אחריה. זו העונה הטובה בהיסטוריה של הקבוצה הקטנה ממדריד שמציגה לצד ההגנה השנייה בטיבה בליגה, גם את ההתקפה החזקה: חאיימה מאטה כבש 17 שערים, חורחה מולינה הבקיע 16 ואנחל כבש 12 (בכל המסגרות).


סוארס. סיים את העונה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי