ואלוורדה: "מסי מנסה להתגבר על הטעם המר מאנפילד"

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | Gettyimages

המאמן מרוצה: "הדרך הטובה ביותר להתאושש היא לנצח". הפרעוש עשוי לשחק כ-'9' בגמר הגביע. ג'ורדי אלבה כעס: "היינו הכי טובים ועכשיו כולנו זקנים שצריך להחליף". ראקיטיץ': "חיי את הכדורגל במאה אחוז"

(גודל טקסט)
ברצלונה נפרדה אמש מהקאמפ נואו כשניצחה 0:2 את חטאפה במשחק הבית האחרון שלה העונה עם שערים של ארתורו וידאל וליאו מסי, אך קשה לומר שהניצחון הרגיע את הקבוצה. האוהדים שרקו בוז לפיליפה קוטיניו שהוחלף בדקה ה-69, והאכזבה מההדחה בחצי גמר ליגת האלופות הורגשה היטב. 57 אוהדים בלבד ליוו את הקבוצה במשחק הבית האחרון. בתקשורת דווקא הגיבו במדיה מפויסת. "כמו בארסה", נכתב בשער "אל מונדו דפורטיבו" בעוד ב"ספורט" נכתב: "חזרו לעמוד, הם שוב בפנים".


המאמן ארנסטו ואלוורדה הסתכל על חצי הכוס המלאה: "אין שום דבר כמו ניצחון כדי להתאושש. אני חושב שזה קורה לכולם – מקבלים מכה חזקה ומנסים לקום. אני מבין את הביקורת של הקהל אבל הקבוצה הוכיחה אופי, השחקנים הראו את הפנים שלהם". המאמן הבהיר שהוא מצפה מהקבוצה להתגבר על מה שקרה נגד ליברפול וללמוד מהעונה שעברה אז הקבוצה הצליחה לנצח בגמר הגביע (0:5) ולזכות בדאבל. החלוץ אבל רואיס בן ה-19 ערך את הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת.


על קוטיניו: "לא דיברתי איתו, אבל זה נכון שבתחילת המשחק שרקו לו בוז, אבל לאחר מכן האוהדים ניסו לעודד אותו. הוא לא סובל מעומס אלא פשוט עשתה תנועה חדה ולא טובה, וזה גרם לי להיות קצת יותר זהיר לגביו". הברזילאי לא ישחק במחזור סיום העונה ויישמר לגמר הגביע. ואלוורדה הודה שנשקלת האפשרות להשתמש במסי כ-'9 מזויף' בגמר הגביע מול ולנסיה לאור היעדרותו של לואיס סוארס. הפרעוש, אגב, הבקיע את שער הליגה ה-35 שלו ולא חגג. "מסי מנסה להתגבר על הטעם הרע לאחר המשחק נגד ליברפול", סיכם ואלוורדה.



הקשר איבן ראקיטיץ' התעמת כזכור עם אוהדי ברצלונה בביתו כשאלה זעמו עליו כשחגג בסביליה לאחר ההדחה של הקבוצה בחצי גמר ליגת האלופות. ראקיטיץ' הסביר:  "אין לי בעיה לבקש סליחה, ההדחה מליגת האלופות הייתה קשה לכולנו, אבל המשפחה שלי מעל הכל. אני חיי את הכדורגל ב-100%. בשבילי, להיות חלק מהמועדון הכי טוב בעולם זו גאווה עצומה ואני רוצה להמשיך כאן שנים רבות. אני לא מבין איך כתבו ככה, אני מכיר את שני האנשים האלה, הם תמכו בי". הקרואטי, אגב, רשם את ניצחונו ה-200 במדי ברצלונה ב-266 משחקים בלבד.


ג'ורדי אלבה שרשם תצוגת נפל נגד ליברפול, אמר לאחר המשחק: "לפני הגומלין היינו הקבוצה הטובה בעולם ועכשיו אנחנו זקנים שצריך להחליף אותם. אני לא יודע להסביר מה קרה לנו באנגליה, כולנו היינו דפוקים". המגן אמר שזו אחריות קבוצתית (השער הרביעי) ולגבי המאמן הוסיף: "באופן אישי הוא נתן לי חיים חדשים ואני מקווה שהוא ימשיך". סרחיו בוסקטס הוסיף ברוח דומה: "זה לא הזמן לחפש אשמים. אני מבין את הדיונים, אבל אנחנו קבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי