שחקני ברצלונה מחכים לגריזמן, פליקס יחליפו באתלטיקו?

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

חבריו הטובים של הצרפתי, עוסמאן דמבלה וסמואל אומטיטי, סיפרו כי הוא שוקל את ההצעה ופיקה כבר התבדח על חשבונו, כך לפי "אס". כוכבה הצעיר של בנפיקה, שיעלה גם כן כ-120 מיליון יורו, סומן על ידי הקולצ'ונרוס

(גודל טקסט)

קשה להאמין שמישהו עדיין צריך הוכחות לכך שאנטואן גריזמן על סף חתימה בברצלונה, הכוכב הצרפתי של אתלטיקו מדריד ככל הנראה יעשה זאת רשמית לאחר סיום העונה, אבל בינתיים שחקני הבלאוגרנה כבר מתרגשים מהאפשרות ואפילו מודים שזה על הפרק – כי לא באמת אפשר לצפות ממישהו מהם לאשר את קיום העסקה לפני שהמועדון או השחקן עצמו עושים זאת.

שניים מחבריו של גריזמן, שחקני ברצלונה עוסמאן דמבלה וסמואל אומטיטי שכמובן מכירים אותו היטב בין השאר מימיהם המשותפים בנבחרת צרפת, אישרו כי לגריזמן יש הצעה מברצלונה ושהוא שוקל אותה בכובד ראש, כך לפי מקורות ששוחחו עם "אס". הבלם ג'רארד פיקה אף התבדח עם חבריו ושאל אם גריזמן כבר צילם תכנית על הגעתו לברצלונה – אחרי שבקיץ בשנה שעברה בתכנית טלוויזיה בשידור חי הוא בישר לעולם על החלטתו להישאר באתלטיקו מדריד.

בקיץ שעבר גריזמן כבר היה סגור בברצלונה וגם אז ניתן היה להפעיל את סעיף השחרור שלו, אלא שהוא היה מי שבחר להישאר וכעת יירכש עבור 120 מיליון יורו, לאחר שכבר הודיע רשמית על עזיבתו. החשש הגדול של ברצלונה הוא ממחטף שתבצע פריז סן ז'רמן, שלפי דיווחים ביממה האחרונה בוחנת אפשרות למכור את ניימאר לריאל מדריד וכך לנסות ולפתות את גריזמן לשוב לצרפת.

מי שסומן באתלטיקו מדריד בתור הרכש הנוצץ ביותר שאפשר להנחית במקום גריזמן הוא הכוכב הפורטוגלי העולה ז'ואאו פליקס, חלוץ בנפיקה שמאז ינואר בלתי ניתן לעצירה ובסך הכל כבש העונה 19 שערים ובישל 11 ב-42 משחקים. הבעיה של בנפיקה היא שגם מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס נחשבות לכאלה שיעשו רבות כדי לצרפו. לטובת אתלטיקו עומדת העובדה שהיא תוכל לממן את 120 מיליון יורו לרכישתו, זהו הסכום שכרגע קבוצתו דורשת, מכספי מכירתו של גריזמן, בין אם לברצלונה או לפ.ס.ז'.


ז'ואאו פליקס. אתלטיקו חולמת על האפשרות להנחיתו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי