בברצלונה חלוקים לגבי גריזמן. הנשיא ברתומיאו יכריע

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Gettyimages

דיווח ב"ספורט" : לקבוצה כבר יש הסכם עם החלוץ אלא שהמועדון נסוג לאחור. שחקנים חוששים שמעמדם ייפגע מהעומס ההתקפי, בעוד הנשיא משוכנע שאין אופצייה טובה ממנו בשוק. ואלוורדה: "הוא שחקן גדול, נראה מה יהיה"

(גודל טקסט)
לפני שלושה ימים הודיע אנטואן גריזמן רשמית שהוא עוזב את אתלטיקו מדריד. המועמדת הבכירה לקלוט אותו היא ברצלונה, בטח לאחר שמנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן הודיעו שאין באפשרותן לעמוד בעיסקה, אך בינתיים שום דבר לא סגור. המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר אתמול במסיבת העיתונאים: "גריזמן שחקן גדול, נראה מה יהיה אם יגיע".


ב"אל מונדו דפורטיבו" נכתב שיש רוב מצד ברצלונה לצרף את הצרפתי – רוב בחדר ההלבשה מצד השחקנים, הסכמה של המאמן ארנסטו ואלוורדה וכן של אריק אבידל המנהל המקצועי. החלוץ נמצא ביחסים קרובים עם סמואל אומטיטי, עוסמאן דמבלה וג'רארד פיקה, ויכולתו הנהדרת של החלוץ לא נעלמה מעיניהם של שחקני הקבוצה. גריזמן כבש 133 שערים וסיפק עוד 50 בישולים בחמש עונות באתלטיקו מדריד, ויוכל להוריד מעט מהנטל על ליאו מסי.


מצד שני, ב"ספורט" נכתב שהנשיא ג'וזף ברתומיאו צריך לשכנע את המתנגדים. לפי הדיווח, ההעברה הייתה אמורה כבר להפוך לרשמית ולמועדון יש הסכם עם השחקן, אלא שהנשיא מודאג מסקרי האוהדים ודעות ששמע בחדר ההלבשה. שחקנים בכירים לא רוצים שמעמדם ייפגע. המאמן ואלוורדה לא ממהר לצרפו וחושב שהגעתו צריכה להגיע על חשבון שחקן אחר שיעזוב. ברתומיאו בטוח שאין שחקן טוב ממנו בשוק שאפשר לצרף במחיר כזה של 120 מיליון יורו.




כמוכן נשאלת השאלה באיזו עמדה גריזמן ישחק, והאם המועדון ישנה את שיטת המשחק שכה מאפיינת אותו בדרך ל-4:2:3:1 התקפי שיכלול את מסי, סוארס, גריזמן ודמבלה. אפשרות ריאלית יותר היא ספסולו של סוארס, כאשר גריזמן יכול לשחק גם במרכז ההתקפה וגם בצדדים, ואז מסי יהיה ה-'9' המזויף.


בינתיים, ברצלונה תתארח הערב אצל אייבר במשחק סיום העונה בליגה, שיהיה החזרה הגנרלית של האלופה לקראת גמר הגביע נגד ולנסיה ביום שבת. ליאו מסי יפתח בהרכב בזמן שעוסמאן דמבלה ולואיס סוארס הפצועים ייעדרו. השוער יאספר סילסן ישחק את משחק הליגה האחרון שלו בקבוצה כשיפתח על חשבונו של מארק אנדרה טר שטגן.

 

גריזמן מול בוסקטס. ישחקו ביחד? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי