300 מיליון יורו לרכש: כך מקווה ריאל להעשיר את הקופה

גארת' בייל
גארת' בייל | Gettyimages

הבלאנקוס מקווים שהזאר ינחת ויוצג במדריד כבר בשבוע הבא, אבל כדי להשלים את המהפכה בסגל בה מעוניין זידאן, מספר שחקנים וביניהם בייל, נבאס, קובאצ'יץ', חאמס רודריגס ומריאנו צפויים להימכר. זו התוכנית של פרס

(גודל טקסט)

ריאל מדריד מצפה להציג כבר ביום שני את אדן הזאר כשחקן הרכש הנוצץ של הקיץ, אבל כידוע הוא ממש לא יהיה הכוכב האחרון שינחת בברנבאו. כחלק מהמהפכה שרוצה לבצע זינדין זידאן, הוא צפוי לקבל תקציב של מאות מיליוני יורו לרכש – הזאר יגיע מצ'לסי תמורת סכום המוערך בכ-115 מיליון יורו, אבל גם כוכבים אחרים דוגמת לוקה יוביץ' ופרלאן מנדי נמצאים על הכוונת כחלק מהריענון שמתכננים הנשיא פלורנטינו פרס ו"זיזו".

זידאן רוצה להשלים את בניית הסגל מהר ככל שניתן ועוד לפני יציאת הקבוצה למחנה האימונים, כפי שעשה ב-2016, וכמובן שכחלק מהמהפכה על אלופת אירופה היוצאת לא רק לצרף שחקנים, אלא גם לסכם על מכירת שחקנים לא רצויים. הבלאנקוס מתכננים להכניס כ-300 מיליון יורו ממכירת שחקנים, סכום שלמעשה, ככל הנראה, יוקצה לרכישות.

השחקן שריאל מדריד מקווה יותר מכל למכור הוא גארת' בייל, שבנוסף לחוזהו היקר מאוד גם מוערך בכ-70 מיליון יורו. בנוסף לוולשי, שחקן מפתח נוסף שיכול להעשיר את קופת המועדון הוא חאמס רודריגס הקולומביאני, שאחרי שנתיים כמושאל בבאיירן מינכן צפוי להימכר עבור כ-60 מיליון יורו. בנוסף, מתיאו קובאצ'יץ' המושאל לצ'לסי יקבל את ברכת הדרך לעזוב עבור כ-50 מיליון יורו וגם מרקוס יורנטה, דני סבאיוס והחלוצים מריאנו ובורחה מיוראל צפויים להכניס יחדיו כ-60 מיליון יורו.


בייל. בברנבאו כבר לא מצפים ליותר מ-70 מיליון יורו (Gettyimages)

שחקן נוסף שכבר קיבל את האישור לעזוב הוא השוער קיילור נבאס, שמוזכר כמועמד לפורטו – שם הוא צפוי להחליף את איקר קסיאס, שעשה גם הוא בזמנו את הדרך מהסנטיאגו ברנבאו לדראגאו בפורטוגל במדריד מעריכים שאפשר יהיה למכור את נבאס עבור כעשרה מיליון יורו, כך שאם כל השחקנים שהוזכרו לעיל יימכרו בסכומים המוערכים, ריאל תוקל להקצות לזידאן לפחות 300 מיליון יורו לרכש. כזכור, במארס כבר הודיעה ריאל על רכישת הבלם הברזילאי אדר מיליטאו מפורטו עבור 50 מיליון יורו ויש לציין ששמו של סרחיו ראמוס לא מוזכר מכיוון שריאל לא רוצה למכור אותו, אבל אם ידרוש לקבל את השחרור יימכר גם הוא בסכום גבוה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי